Flamingon uimakoulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytön äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tytön äiti"

Vieras
Onko kenenkään lapsi ollut Flamingossa uimakoulussa? Millaisia kokemuksia teillä on? Olen ajatellut laittaa tyttöni sinne mutta joitain käytännön kokemuksia haluaisin kuulla. Tyttökin innoissaan, ollaan käyty muutaman kerran uimassa siellä.

Meillä lapsi uimaryhmässä jossa lapsia 20. Lapset on 5-6v. Oppettajia 3. Eka kerralla olin kauhuissani siitä härdellistä mut hyvin on lähtenyt sujumaan. Pari kamalaa tapausta joukossa jotka häiritsee san keskittymistä. Omani ei niistä nneksi häiriinny vaan kuuntelee ja tekee enimmäkseen ohjeiden mukaan.

Juu, opeja oli eka kerralla kaks mut jatkossa tuo kolme. Mut me ei siis käydä tuolla mainitsemassasi paikassa et en tiedä niiden tilannetta. Mut hyvä harrastus tuo uinti on ja tärkeä taito!!

Minun lapseni on käynyt alkeis- ja jatkouimakoulun ja nyt siis ryhmässä joka ui syys- ja kevätkauden kerta viikkoon. Käydään myös paljon itsekseen uimassa ja pari vko vuodessa polskii etelän auringossa. Uimaan oppi 5 vuotiaana. Mut onhan siinä paljon kehitettävää eli siksi päädyimme säännölliseen ohjatun uintiin.

Yhteistyössä