Flunssa-kysymys (vähän ällö)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Mulla on kunnon räkätauti ollut jo puolitoista viikkoa, ja varsinkin aamuisin niistän ja yskin kunnon vihreää räkää/limaa.
Mulla on semmoinen käsitys että tuommoinen vihreä lima on merkki tulehduksesta, onko tämä käsitykseni ihan tuulesta temmattu, vai olisiko hyvä käydä maanantaina vaikka terkalla otattamassa verikokeella ne tulehdusarvot, raskaanakin kun olen? Vai voisiko tässä vielä vaan odotella että josko tämä joskus menisi ohi ihan issekseen?

muoks:
Nostelen tätä jos joku osaisi vielä vastata..?
Huoli vähän lisääntyi, kun nyt olo on semmoinen tosi voimaton ja kankea, jäykkä. Tuntuu että kroppa on aivan juminen ja töks, semmoinen kuin ei ois hyvään toviin käyny pihalla ollenkaan ja saanu raitista ilmaa. Vaan kun oon käyny; aamulla ulkoiltiin.
Ja lisäksi edelleen aamuisin irtoaa tuota vihreää räkää ja nenä on pitkin päivää tukossa, ja iltaisin yskin kamalasti. Ja ravaan pissalla, ja sitä pissaa kans tulee! Ei siis sillä tavalla kuin pissatulehduksessa, että tuntuu että on kauhea hätä, mut sit ei kuitenkaan tule mitään. No tämä pissajuttu voi kyllä johtua tuosta raskaudestakin, mutta yhtenä "oireena" tässä muiden mukana kuitenkin...
Help? Nobody? Help?

jaa en tiiä mutta varotan että tää flunssa kestää ainakii 7viikkoo. meillä minä ja poika ollaan siinä. kävin maanantain lekuril kun veto on pois mut olen silti työkuntonen.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
jaa en tiiä mutta varotan että tää flunssa kestää ainakii 7viikkoo. meillä minä ja poika ollaan siinä. kävin maanantain lekuril kun veto on pois mut olen silti työkuntonen.. :)

meillä on kans kestäny melkein kaks kuukautta jo mulla ja pojalla

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Vihreä räkä on oire poskiontelontulehduksesta, mutta kun sulla ei ole kipuja (?) tulehdus voi mennä ohi ilman kuuriakin

Sepä mullakin varmaan on, ollut jo kolme viikkoa. Sairaanhoitaja otti vain crp:n viime viikolla ja kun ei ollut koholla, niin voi voi. Päätä ja poskia särkee, mut ei kai sit muu auta kuin kärsiä :(

Se vihreä lima on vaan sitä että et oo juonu tarpeeks ja lima kuivuu.
Iltasin kannattaa niistää oikein kunnolla ennen ku käy maate nii ei räkää pääse valumaan nieluun. (Lääkärin antama vinkki) Ne vihreät limaklöntit on yleensä tätä nieluun valunutta räkää.

Yhteistyössä