Flunssaa pukkaa??

Myrskynmerkki

Jäsen
20.08.2007
552
0
16
Voi itku..meillä koko perhe sairasti lievän flunssan ilman kuumeita ja kummempia viime viikolla..minä idiootti kehuin koko viikonlopun että enpäs ole kipeä kun kävi flunssasia vieraitakin. Nooh että pitiki kehua,nyt on aivan järkyttävä olo!! Nenä tukossa ja lihaksia särkee kauheesti..kurkku paisuu ja kananlihalla koko ajan..illalla vanhempainiltaan?! Mulla on aikasemmat raskaudet kyllä suojannu tosi hyvin taudeilta..ehkä tääki menee nopsaan pois?

Unohda vanhempainilta, iltaan mennessä olet lähes raato jos käy kuten minulle. Flunssa iski puolessa tunnissa lauantai-iltana, sunnuntai meni kuumeessa, maanantai samaten ja tämäkin päivä tuntuu toistavan historiaa. :/

Mun pitäisi olla nyt töissä ja illat luennoilla, mutta ei siitä mitään tule. Sohva, viltti ja hunajavesi ovat juuri nyt läheisimpiä. Istuakaan en jaksa pitkiä aikoja.

Taitaa olla kyllä tosi äkänen pöpö..mulla kans eilen illalla olo paheni tosi nopsaan ja yöllä heräilin tähän oloon.
Vanhempainiltaan olis kyllä hyvä mennä,uus koulu ja opekin vieras.Olis sata asiaa ja kysymystä..Kyllä sinne taidan raahautua vaikka silmäripsillä ;)

Yhteistyössä