Forced womanhood

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiinnostunut

Vieras
Aikaisemmin keskusteluissa oli esillä tämä kieltämättä kiinnostukseni herättänyt ilmiö. Onko oikeasti Suomessa naisia jotka ovat kiinnostuneet tästä äärimmäisestä miehen alistamismuodosta vai onko naisia jotka ovat kiinnostuneet asiasta ns. harrastuspohjalta eli toiminta ei ole 24/7 vaan satunnaista?

On, ainakin minun Emäntäni. 24 h / 7 vrk. Töissä jos vielä olisin, saisin toki käyttää päällysvaatteita miesten vaatteita, mutta kun en ole, olen ""nainen"", ""piika"" piian puv ussa 24 h/vrk.
Orgasmia ei Emäntäni ole minulle sallinut n. 1½ vuoteen; hän ""lypsää"" minut hieromalla eturauhastani peräaukon kautta. Siemensyöksyn tällöin saan, mutta ilman orgasmia.
Runkata en voi, koska kaluni on lähes jatkuvasti lukittu tussuhousuilla jalkojeni väliin.
Tämä minun osani on, kuten Emäntäni sanoo, rangaistus ilkeydestäni, ja siitä, etten ottanut häntä, enkä hänen tarpeitaan ajoissa huomioon.
Oman nautintonsa Emäntä hankkii, kuten hän itse sanoo, tosimiehistä.
Emäntäni ei suinkaan ole mikään ainutkertainen poikkeus Suomessa, puhumattakaan koko maailmasta.
Osastani en oikeastaan nauti, mutta olen jo alistunut siihen.

Meillä se on vain sellainen roolileikki, josta kumpkin tykkää.
Välillä lähetän äijän viikon ajan töihin naisten alusvaatteissa ja korsetissa nailoneneen. Kotosalla mies tykkää tehdä kotityöt ""piikana"".
Meillä mies on joskus sängyssäkin ""nainen"".

Yhteistyössä