Fuzzi Bunzeista ja kestoista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on 10 M-koon uutena ostettuja Fuzzeja. Ostettu puolisen vuotta sitten. Olen pessyt ne prikulleen ohjeiden mukaan ja hoitanut ja huoltanut niitä muutenkin ihan valmistajan ohjeistuksen mukaisesti. Nyt yhden vaipan kuoresta irtosi sieltä sisältä se kelmu? (Siis se kankaan muovitus joka tekee kuoresta vedenpitävän) Olenko mä muka jotenkin itse aiheuttanyt tuon vai voisko tuosta laittaa reklamaatiota kauppaan josta ostin nuo? Muut 9 vaippaa ovat edelleen ihan uuden näköisiä. Onko jollakulla muulla käynyt näin?

Mitä "kelmua" tarkoitat? Meinaatko, että siitä päällykankaasta on sisäpinta irti vai? Eipä ole meillä käynyt vaipoille mitään, vaikka meillä on noita M-koon Fuzzeja käytetty nyt puolitoista vuotta säännöllisesti. Osa on sitä paitsi kummipojan vanhoja, joten ovat olleet varmaan kaksi vuotta säännöllisessä käytössä. Sinuna reklamoisin, jos on normikäytössä vioittunut jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mitä "kelmua" tarkoitat? Meinaatko, että siitä päällykankaasta on sisäpinta irti vai? Eipä ole meillä käynyt vaipoille mitään, vaikka meillä on noita M-koon Fuzzeja käytetty nyt puolitoista vuotta säännöllisesti. Osa on sitä paitsi kummipojan vanhoja, joten ovat olleet varmaan kaksi vuotta säännöllisessä käytössä. Sinuna reklamoisin, jos on normikäytössä vioittunut jotenkin.

Just se sisäpinta irronnut. Ihan normaalikäytössä, ja mä olen oikein vaalinut noita vaippoja kun niille on ihan varmasti käyttöä vielä tulevaisuudessa. Täytyy kyllä tehdä reklamaatio, nuo Fuzzit kun eivät ole halpoja ja niiden kyllä kuuluisi oikealla pesulla ja hoidolla kestää pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

Just se sisäpinta irronnut. Ihan normaalikäytössä, ja mä olen oikein vaalinut noita vaippoja kun niille on ihan varmasti käyttöä vielä tulevaisuudessa. Täytyy kyllä tehdä reklamaatio, nuo Fuzzit kun eivät ole halpoja ja niiden kyllä kuuluisi oikealla pesulla ja hoidolla kestää pitkään.

Onpa kumma juttu. Varmaan jokin valmistusvirhe tosiaan. :/

Yhteistyössä