E
erikoista
Vieras
Mitähän tästä pitäisi ajatella. Olen törmännyt mieheni kanssa vapaa-ajan tapahtumissa muutaman kerran mieheen, jonka kanssa olen työn puolesta yhteyksissä. Kumpikaan meistä ei tunne tätä miestä tarkemmin, mitä nyt vähän ollaan juteltu niitä näitä ja työasioita kun ollaan nähty. Miestäni risoo se, että tämä työkaveri tulee aina niin lähelle minua puhuessaan minulle. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennen kuin hän alkoi puhua tästä kotona, mutta tosiaan, tämä työkaveri änkeää ihan viereeni, melkein yhtä lähelle kuin oma mieheni. Karkein esimerkki oli eräässä illanvietossa, jossa olin kevyesti mieheni kainalossa ja tuo työkaverini tuli sitten siihen viereeni puhumaan siten että nosti jalkansa vieressäni olleelle tuolille ja oli "haarat avoinna" minulle päin. Lisäksi kysyi lähtisinkö tanssimaan, vaikka en ollut hakurivin lähelläkään ja mieheni sylissä!! Minulle jäi tästä aika kiusaantunut olo.
Onko joillakin vain tällainen tyyli että tuppaavat tulemaan lähelle vai miten tällaista käytöstä voi selittää? Työkaveri on naimisissa tahollaan.
Onko joillakin vain tällainen tyyli että tuppaavat tulemaan lähelle vai miten tällaista käytöstä voi selittää? Työkaveri on naimisissa tahollaan.