G: Avio-/avoero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Question G: Avio-/avoero

1. Miksi erositte? Minä en ollut onnellinen
2. Montako lasta? Iät? 1 poika, erotessa lapsi oli 3.
3. Miten läheiset ottivat asian? Pitivät onneksi mölyt mahassaan.
4. Kuinka kauan olitte yhdessä? 5 vuotta.
5. Millaiset ovat välinne nyt? Välit tosi hyvät, saadaan hoidettua lapsen asiat kiitettävästi. Lapsi viikko-viikko systeemillä. Ei mitään ongelmia.

1. Miksi erositte? Erinäisiä syitä. Molemmat yhtä mieltä että ero on paras vaihtoehto.
2. Montako lasta? Iät? Kolme lasta: 3, 5 ja 7v
3. Miten läheiset ottivat asian? Aluksi järkyttyneitä, mutta pian huomasivat että olemme onneisempia näin
4. Kuinka kauan olitte yhdessä? 8,5v
5. Millaiset ovat välinne nyt? Ihan hyvät, meilläkin lapset ovat viikko-viikko-systeemillä, ja saamme hyvin hoidettua lasten asiat.

lisätään:
6.Jos lapsia enemmän kuin yksi, oliko ero mielestäsi helpompi nuoremmalle vai vanhemmalle lapselle? Vanhimmalle helpompi, nuorin oli vielä alle 3v erotessamme

Viimeksi muokattu:
Avoero

1. Miksi erositte? Teini-iässä alkanut suhde, kumpikin muuttui vuosien varrella, halusin nähdä ja kokea muutakin
2. Montako lasta? Iät? Ei lapsia, luojan kiitos
3. Miten läheiset ottivat asian? Jotkut ihmettelivät kovasti, useimmat suhtautuivat ihan ok
4. Kuinka kauan olitte yhdessä? 8 vuotta
5. Millaiset ovat välinne nyt? Ei olla tekemisissä (paitsi facessa ollaan kavereita), jos vastaan tulee niin tervehditään toki

1. Liian vähän seksiä, minä petin, mies ei ollut kiinnostunut minusta, eikä kodista.
2. Yksi vastasyntynyt lapsi.
3. Läheisille katastrofi.
4. Yhdessä 5,5 vuotta.
5. Välit etäiset ja asialliset. Mies tapaa lastaan kerran, pari vuodessa, maksaa elarit tunnollisesti.

Minulla on jo ollut useita vuosi uusi parisuhde, mutta vastaukseni koskee edellistä suhdetta.

1. Ei olisi pitänyt ryhtyä suhteeseen alunperinkään. En ollut vielä riittävän itsenäistynyt. Olisi pitänyt aikuistua ensin. Sen toisenkin olisi pitänyt monessa asiassa aikuistua ensin...
2. Ei lapsia, onneksi.
3. Eivät uskoneet eron lopullisuuteen. Minä tiesin, etten alkaisi uudelleen lämmitellä suhdetta enää erilleen muuton jälkeen. Muut olettivat pitkään muuta.
4. 3 vuotta.
5. Asialliset välit. Ei olla paljon tekemisissä, mutta jos sattumalta tavataan, vanhat riidat on unohdettu.

1. Miksi erositte? En voinut hyväksyä miehen periaatteita ja toimintatapoja.
2. Montako lasta? Iät? Ei lapsia, onneksi.
3. Miten läheiset ottivat asian? Kuka mitenkin. Arvatkaapa ensin, mitä ex-anoppi musta ajatteli, ja arvatkaa sitten kiinnostiko se minua.
4. Kuinka kauan olitte yhdessä? jotain 7v.
5. Millaiset ovat välinne nyt? Mies laitteli jostain ihmeen syystä vielä muutaman vuoden eron jälkeen tekstiviestejä tasaisin väliajoin, nyt on jo lopettanut kun en niihin vastannut. Ei olla missään tekemisissä, enkä haluaisikaan. Näen vieläkin joskus painajaisia siitä että olen ko. ihmisen kanssa yhdessä.

Yhteistyössä