G. haluaisitko tietää puolison pettäneen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Nii, nyt ollu aika paljon noita petin puolisoani juttuja ja tuli mieleen kuinka moni oikeasti haluaa tietää jos puoliso pettänyt?

Mä toisaalta haluaisin, mutta melkein voin sanoa etten pystyisi elämään tiedon kanssa, joten toisaala olisi parempi etten tiedä. Jostain pitkästä suhteesta kyllä haluaisin tietää.

Jatkokysymys
Te ketkä ette halua sitä yksittästä kännihairahdusta tietää, haluaisitteko tietää silloin jos kyse olisi yhdestä suunnitellusta panosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
en, jos kyse olis kännipanosta, yksittäisestä sellaisesta.

peesi. ei me yhestä kännipanosta erottais, tuskin siinä on tunteita mukana ollu. melkein kuin käteenveto... :D mä ei muutenkaan ota kaikkea niin vakavasti, kuollaan me kaikki kuitenkin. en jaksa kuunnella kun mies 9-kymppisenä harmittelee kun ei silloin pannu sitä ja sitä. sanoin et menee ja panee eikä puhu mitään, ei tosin ole aikonu panna mut kuitenki. elämä on helppoo jos siitä ei tee vaikeeta!! ;)

Kyllä mä olisin halunnut tietää jo siitä ensimmäisestä kerrasta.
Jotenkin ajattelen että olen joutunut elämään valheessa vuosia kun kukaan ei kertonut minulle.
Olisi ollut helpompi aloittaa uusi elämä kahden lapsen yh:na ilman talovelkaa kuin nyt neljän lapsen yh:na kera talovelan.
Tuntuu myös että tuhlasin turhaan vuosia elämästäni ihmisen kanssa joka olikin pelkkä feikki.

Joten kyllä. Vaikka se tieto eroon johtaisikin niin mieluummin ero kuin vuosien valheessa eläminen.

Tahtoisin tietää, sillä jos en tietäisi, eläisin tietämättäni ihmisen kanssa, jonka kanssa en tahtoisi elää, sillä mulle toi asia on niin ehdoton.

Toivottavasti ei koskaan tarvitse tuollaista tietoa kuulla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Jotenkin ajattelen että olen joutunut elämään valheessa vuosia kun kukaan ei kertonut minulle.
Olisi ollut helpompi aloittaa uusi elämä kahden lapsen yh:na ilman talovelkaa kuin nyt neljän lapsen yh:na kera talovelan.
Tuntuu myös että tuhlasin turhaan vuosia elämästäni ihmisen kanssa joka olikin pelkkä feikki.

Joten kyllä. Vaikka se tieto eroon johtaisikin niin mieluummin ero kuin vuosien valheessa eläminen.

ja juuri näin mulle kävi.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ex:

kuin myös. elämä on :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.

Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?

Alkuperäinen kirjoittaja ex:

kuin myös. elämä on :hug:

Voimia sulle ja onnellista loppuelämää !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
en, jos kyse olis kännipanosta, yksittäisestä sellaisesta.

peesi. ei me yhestä kännipanosta erottais, tuskin siinä on tunteita mukana ollu. melkein kuin käteenveto... :D mä ei muutenkaan ota kaikkea niin vakavasti, kuollaan me kaikki kuitenkin. en jaksa kuunnella kun mies 9-kymppisenä harmittelee kun ei silloin pannu sitä ja sitä. sanoin et menee ja panee eikä puhu mitään, ei tosin ole aikonu panna mut kuitenki. elämä on helppoo jos siitä ei tee vaikeeta!! ;)

mä en näe sitä pettämiseks jos on puolison kanssa jonkinlainen diili ja yhteisymmärrys, että on ok mennä ja panna muita.
mutta jos on yhteistuumin sovittu ja päätetty ja molempien katsomus asiaan on se että pettäminen on väärin kaikinpuolin - niin silloin kertominen on minusta ainoa oikee vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.

Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?

no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.

Yhteistyössä