G: Halusitko tietää lapsen sukupuolen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Raskausaikana ja miksi?
Mä en oo kummallakaan kerralla halunnu tietää. Nyt sitte vertailen neuvolakorteista sydänääniä, raskausoireita, ruokahimoja ja mahanmallia :laugh: Mä oon 98% varma, että meille tulee kolmas poika, mutta eipä sitä voi olla aivan varma :D Onpahan ainakin jotain jännitettävää :whistle:

juu.haluttiin,kun oli muutenkin kovin vaikea raskaus tuo viimeinen.
Kaks poikaa oli jo ..ihana prinsessa sitten sieltä tuli.Ultra näytti myöskin tyttöä.
Kyllä se tuntui upealta,vaikka tiesi,et tyttö on tulossa ,jo etukäteen.

molemmilla olen kysynyt etukäteen, tai itseasiassa toisen kohdalla vain varmistin että onhan se tyttö kun en ollut säästänyt yhtään pojan vaatetta ja olin jo ehtinyt kerätä kamalan määrän vaal.punaisia vaatteita kun tuntui että kyllä se tyttö on =)
en tiedä miksi, on vain ollut jotenkin helpompaa kun on tiennyt kumpi on tulossa, meidän suvussa ei ole viiteen vuoteen syntynyt sellaista lasta josta ei olisi etukäteen tiedetty kumpi on, ja siis sitä ei pidetä mitenkään salaisuutena

Kyllä mie halusin tietää vaikka en luottanut siihen 100%. Sentään mun sisällä kasvaa, haluisin tietää kaiken mahdollisen mitä osasivat hänestä kertoo ja oli mutu että olis tyttö ja halusin kuulla oisko näin.

juu haluttiin tietää. Rakenneltrassa näkyi selvästi poika. Ultraaja tosin sanoi aluksi, ettei kerro sukupuolta, ellei nää sitä selkeästi, koska muuten saattaa tulla valituksia, että on kerrottu väärin ja sitten koko lastenhuone on vedetty vaaleenpunaseks tai vaaleensiniseks... Kai nyt kaikki tajuaa, ettei ultrassa nähty sukupuoli oo välttämättä sata varma...

Esikoisesta en halunnut tietää ja olihan sitä hienoa jännittää että kumpi sieltä tulee. Itsellä oli poika-olo koko ajan ja poikahan sieltä tuli :heart:
Kakkosesta halusin tietää ja 4d-ultrassa selvisi, että poika olisi tulossa ja niihän se oli :heart:
Olen miettinyt, että jos nyt vielä joskus kolmosen teen, niin haluaisin pitää taas jännityksen yllä =)

Haluttiin tietää.
Aivan sen takia että ei tarvinnut koko raskautta miettiä että kumpikohan se on ja jotenkin oli helpompi ajatellakin masuvauvaa kun tiesi kumpaa sukupuolta on.
Lisäksi tietysti helpotti hankintoja; sai jättää ne ihanat mekot kaikki kauppaan :)

Halusin molemmilla kerroilla tietää ja että miksikö? Suurin syy tais olla se, että pystyi sitten parammin varautumaan kun aika paljon myynnissä olevista vauvatarvikkeista on niin selkeästi joko tytölle tai pojalle. Toisekseen mulle tuli jotenkin koko odotus tai vauva todellisemmaksi kun sai tietää sukupuolen, hän henkilöityi eritavalla mielessäni.

Meillä mies on aina sanonut heti, kun oon ilmoittanut olevani raskaana, tai edes epäillyt, lapsen sukupuolen. Eli periaatteessa se on "tiedetty" jo ennen rakenneultraa. Siellä hän (siis mies) on joka kerralla sitä kysynyt ja se on myös kerrottu. Ja neljä kertaa on ollut oikeassa :heart:

kahta ensimmäistä en halunnut mut sitten tää kolmas ni halusin ja 3 kertaa sama lääkäri sanoi että tyttö ja sit tuli eri lääkäri joka 2 kertaa sanoi että poika ja poikahan sieltä sitten syntyi, että en niin hirveesti kuitenkaan luota noihin et mitä ne siel sanoo :| ja jos tuun vielä joskus/ehkä raskaaks ni en enää kysy sukupuolta...

Kaksosia odottaessa en halunnut tietää, mutta sekin paljastui niin, että olin menossa synnyttää niin kätilö sanoi, et tytöthän sulle oli tulossa :headwall: eli enpä saanut yllättyä. Kuopuksen aikaan halusin tietää ja tyttöä veikkasivat ja tyttö tuli :)

molemmista oon kysyny...esikoisen kohdalla näin ultrassa jo itsekkin että ihan selkee poika, kuopuksen kohdalla ultraaja totes kun sanoin olevan niin poika olo odottaessa että täällä kyllä mitää poikaa viittaavaa ei ole..ja tyttö tuli :)

haluttiin esikon aikana..
olimme varmoja että se oli poika...
no..emäntä aikoinaan piilotteli kalleutensa niin hyvin että jouduimme odottamaan synnytykseen...tyttöhän se oli..
kuopuksen aikana olin alusta asti sitä mieltä että se on tyttö niin en edes kysässy että kumpainen se on

juups, mut ultraaja ei kertonut. Tosin pysäytti sen ultralaitteen ku jäppinen esitteli vehkeitään. (oli se ihan normaali rakenneultra ei 3d). Ei niistä värkeistä kyllä voinut erehtyä, vaik gyne sanoi et voihan tuo napanuoraakin olla...

Kaksosia kun odotin niin kysyimme sukupuolet ja pitivät paikkansa eli tyttö ja poika. Olin silloin liian utelias odottaakseni synnytykseen asti :D
Nyt kun kuopusta odotin niin ei kysytty sukupuolta. Kaikki sanoivat että poika on tulossa kun vatsa kasvaa eteenpäin, itsestä tuntui että tyttö tulossa. Poikahan se sitten oli kuitenkin :saint:

Yhteistyössä