G: Halusitko tietää lapsen sukupuolen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Halusin molemmilla kerroilla tietää ja että miksikö? Suurin syy tais olla se, että pystyi sitten parammin varautumaan kun aika paljon myynnissä olevista vauvatarvikkeista on niin selkeästi joko tytölle tai pojalle. Toisekseen mulle tuli jotenkin koko odotus tai vauva todellisemmaksi kun sai tietää sukupuolen, hän henkilöityi eritavalla mielessäni.

Mulla oli ihan sama. Ja tosiaan se, että osas vähän enempi ostaa poikavaatteita, ettei pelkkiä mekkoja kasannut laatikoita väärälleen ;)

meille ei kerrottu kumpi on, olin kyllä siinä mielessä varautunut poikaan että maha kasvo vaan eteenpäin valtavaksi ja sit toises raskaudes aloin jo alkuvaiheessa leviämään sivulle kun taas maha oli ihan olematon, pystyin peittämään viimesillänikin hyvin raskauden,niin pieni maha oli,pojasta oli oksentamista ym kun taas tytöstä ei mitään,pojasta nousi paino 75 kiloseksi, tytöstä painoin 65kg ku menin synnyttään,ja nyt painan 62 :laugh: mutta siis tokasta meille sanottiin että on tyttö 2 eri ultrassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Villis:
Ihme kotkostusta nykyään kun pitää tietää etukäteen mitä sorttia penska on. Onneks maailmassa kitenkin on vielä asioita joiden edessä ihminen on täysin avuton. Ei pääse sentään joka asiassa jumalaksi. :D

Joo onhan se aivan niinkuin verrattavissa Jumalaan, se kun näkee mustavalkoisesta ruudusta sikiön sukuelimetkin muiden elinten lisäksi. Muuttta onneksi yleensä kenenkään ei ole ihan pakko sitä aluetta katsoa jos ei halua :)

Yhteistyössä