G: How is your hauis? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mittaan jos löyvän mittanauhan. Sama ettiä kyllä ko tarvisin sitä muutenki... Ja vastaan jo valmiiksi että olen hoikka, lihaksia löytyy :D En ole varmaan vuoteen kohta treenannu mitenkään kummemmin, jos ikinä, joskus saatan oviaukossa olevassa tangossa vedellä leukoja tai huvin vuoksi kiskasta jalat kattoa kohti mut eiköhän sitä kesällä taas villiinny ko alkaa tervehtyyn muutenki...

Jännitettynä 35 cm, löysänä 33 cm :D Treenaan juu, mutta tulokset on sitten eri asia. Ylipainoa on muutamia kiloja, lihastakin löytyy. Hirveitä alleja ei onneksi ole, muttei tuo hauis ihan Madonna-kunnossakaan ole. Onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Kiitokset vastanneille! Tosin aika lannistavia lukemia teillä.. :ashamed:

Kerro omasi :)

No miehän mukamas treenaan tosissani. Mun hauikset näyttää kohtalaisen isoilta, mutta ympärys on jännitettynä kuitenki vain 30. Heti treenin jälkeen mitattuna vähän enemmän. Mulla on jonkinasteinen "talviturkki" eli kiloja, mutta rasva% on alle 20. Ilmeisesti vaatii vielä paaaaaaaaaaljon treeniä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Millä tavalla lannistavia?

Vastaus tähän jo tulikin! Mulla ei oo sen isommat hauikset kuin muillakaan, vaikka treenaan ja vedän proteiiniä ja kreatiinia sun muuta.. :ashamed: :(

Kerro omasi :)

No miehän mukamas treenaan tosissani. Mun hauikset näyttää kohtalaisen isoilta, mutta ympärys on jännitettynä kuitenki vain 30. Heti treenin jälkeen mitattuna vähän enemmän. Mulla on jonkinasteinen "talviturkki" eli kiloja, mutta rasva% on alle 20. Ilmeisesti vaatii vielä paaaaaaaaaaljon treeniä!! :D

Eiköhän aika monella ole ylimääräistä rasvaa antamassa sitä mittaa.. itsekin treenaan jonkin verran ja ennen mitta oli jopa 34cm ja nykyään "vain" 30cm vaikka hauis erottuu paljon paremmin nyt kun kilojakin lähtenyt... Kyllä mä uskon, että sun käsivarret on upeat ;)

Mullekin on sanottu, että mun hauis näyttää isolta ja kyllä se erottuukin melko hyvin. Silti ympärys tuo 28cm. Mutta mulla on tosi pitkän malliset lihakset. Ja muutenkin siis pitkät raajat.

Eiköhän aika monella ole ylimääräistä rasvaa antamassa sitä mittaa.. itsekin treenaan jonkin verran ja ennen mitta oli jopa 34cm ja nykyään "vain" 30cm vaikka hauis erottuu paljon paremmin nyt kun kilojakin lähtenyt... Kyllä mä uskon, että sun käsivarret on upeat ;)

No, upeat ja upeat.. Mitta pienenee entisestään kun karistan kesäksi ylimääräset pois.. Sulla ne taitaa olla upeat kädet! =)

Mullekin on sanottu, että mun hauis näyttää isolta ja kyllä se erottuukin melko hyvin. Silti ympärys tuo 28cm. Mutta mulla on tosi pitkän malliset lihakset. Ja muutenkin siis pitkät raajat.

Mä taas olen kaikkea muuta kuin pitkäraajainen! :D

muistelen että olet aika hoikka, joten johtuiskohan siitä että sun mitat tuntuu suhteessa pieniltä? luulen että käsivartesi / hauiksesi on oikein säpäkän näköinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
muistelen että olet aika hoikka, joten johtuiskohan siitä että sun mitat tuntuu suhteessa pieniltä? luulen että käsivartesi / hauiksesi on oikein säpäkän näköinen :)

Olin kyllä vähän turhanki hoikka vielä viime syksynä, nyt on reilut 10kg enemmän painoa. Osa lihasta, valtaosa rasvaa.