G: Hyvän päivän gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalaismamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maalaismamma

Vieras
Täällä keskustelusivulla on tosi paljon inhottavia ilkeilijöitä joiden sanat saa niskavillat usein pystyyn. Ajattelin että olisi kiva joskus lukea positiivistakin keskustelua ja jos tähän voisi rakentaa edes yhden ketjun sellaista.

Kerro siis päiväsi kohokohta.Mikä sai sinut hymyilemään, mikä kikattamaan mikä rauhoittumaan.Usein ihminen tuppaa olemaan sellainen että valitus jää päälle. Tänään itsekin huomasin (ruikutettuani puoli päivää kuumuudesta)että voi hyvänen aika minulla onkin minimaalinen ongelma :)

Mutta, minun päivästäni teki hyvää se että tyttäreni nauttii sydämeni pohjasta kesästä. Hän on vasta vuoden vanha, oppinut juuri kävelemään eikä aiokaan valittaa auringon tuomasta lämmöstä. Leikkii riemumielin ja käy välill antamassa poskelleni suukon (se kun on hänestä niin hauskaa)
Täydellisen tekee päivästäni myös mieheni joka rakastaa minua. Tänäänkin antoi minulle rentoutumispäivän; eli hoiti tyttöä niin sain keskittyä omiin hommiini (sain ahertaa mansikkamaankimpussa)ja näin jaksan arkea taas paremmin.

Kiitos siis tästä ihanasta päivästä :)

Poikani 5v ihan ensimmäistä kertaa tanssi, niin että halusi ja oli siitä innoissaan, ja se oli niin ihanaa että mulla tuli tippa linssiin! Poika tanssi fröpelin palikoiden synkkä yö laulua ja teki liikkeet niin tohkeissaan ja tosissaan :)
Poika ollut aina ujo ja arka uusille asioille/haasteille eikä halua olla esillä koskaan...
Kyllä se vaan niin on että kun ikää pojalle tulee enemmän niin hän vain innostuu ja reipastuu asioista. Ja tästä aan myös kiittää osa-aikaista päivähoitoa, kyllä eron huomaa!
Nyt meni vähän pitkäks...

No, meillä on flunssa kaikilla, joten mitään hehkeitä ei päivässä kun on niin ryytynyttä oloa.
Kersa on halunnut biitsille, mutta ei raski lähteä vielä, jos ensin antais pahimpien räkien valua loppuun.
Laiskoteltiin koko päivä, haettiin pitsat ruoaksi ja lämmitettiin sauna, koska kellään meistä ei ole lämpöä. Kersan kanssa hetki saunassa, äljäke raahasi kersan uima-altaan kylppäriin ja me istuttiin siellä kaikki leikkimässä pari tuntia kylppärissä. Välillä lisää saunaa ja takas kersan altaaseen, tehtiin omat biitsit sinne ja oli muuten hauskaa :D
Hyvin veti riisipuurotkin iltapalaksi, vaikka höpöttikin koko ajan syödessä meidän vesiseikkailuista ja saunomisista.

Tänään on ollut niin mukava päivä, että on vaikeaa valita kohokohtaa. Mutta tytyn kanssa aamulla, kun kävimme koiranäyttelyssä ja torilla, niin tuumasimme, että meillä on kivaa yhdessä... ehkä se oli tämän päivän kohokohta =)

Hymyilytti kun lapsen mummo, (anoppi) sanoo 2,5-vuotiaalleni "sinä sitten olet ihana!" ja tyttö siihen hymysuin"ja SINÄ olet IIHANA!" ja silittää poskea... Kunpa kaikki lapset kokisivat sen jo pienenä, että he ovat jollekin tärkeitä!

yleenä olen nauravainen, iloinen nainen. näen jokaisessa päivässä jotain hyvää. ja iltapalalla on tapanani kysyä lapsiltakin mikä tässä päivässä jäi mieleen/mikä oli mukavaa. MUTTA, just tänään ei tuu mitään mieleen. olen maannut kuumuudesta poikki koko päivän. en ole tehnyt siis yhtään mitään. tasaisen tasapaksu ja tylsä päivä siis.

no, jos jotain pitää oikein miettiä niin olen iloinen että mies vei lapset aamulla kalaan kuuden aikaan. olen iloinen myös siitä että lapsilla on ollut hauskaa, ovat uineet ainakin 4h tänään.

Monikin asia sai tänään hymyilemään. Se kun vauva lotras ammeessa pihalla, nukahti vaunuihin, herätessään oli ottanut jo puol vaippaa pois joissa olikin kakat. Nauratti et jos oisin tullut myöhemmin ja ne kakat ois olleet ympäri vaunua :laugh:
Paiskin hommia koko päivän ja aikaansaannos kyllä ilahdutti. Isommat lapset ajeluttivat pyörillään nukkeja. Varsinkin tuo pojan nukkien hoitaminen pisti hymyilyttämään. Samoin kun poika puunasi uutta polkupyöräänsä ja sanoi "tämä on mun moottoripyörä ja sitä pitää huoltaa" :)
Kerrassaan ihana päivä vaikka jo meinas vauhti hyytyä :D

Meillä oli tytön kanssa mukavaa kun käytiin Tamperella Tallipihalla. Sen reissun kohokohta oli päästä hevosvossikan kyytiin ja istumaan vaunuihin joiden nimi oli Victoria jotain =)

Kuitenkin koko päivän kruunasi se kun illalla koko perhe, minä, tyttö ja mies käytiin Pyynikin näkötornilla munkkikahvilla ja sen jälkeen istuttiin järvenrannalla kivirappusilla ja uitettiin jalkoja. Lopulta uittaminen päättyi siihen että polskittiin kaikki sydämen kyllyydestä ja oltiin lopulta ihan likomärkiä. :D :heart:

Yhteistyössä