G:Istukan paikka ja mahan muoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liila

Vieras
Olen lukenut, että vatsan malliin vaikuttaa mm. istukan sijainti, mutta missään ei ole kerrottu miten. Laitetaanpa siis galluppi pystyyn, jospa saataisiin selville, löytyykö joku yhteinen tekijä.

Ensimmäisessä raskaudessani istukka oli takaseinässä ja maha selkeä 'tyttömaha' eli leveä.
Toisessa raskaudessa istukka on etuseinässä ja nyt maha on täydellinen 'poikamaha' eli selkeästi edessä ja vyötärö on tallella.

Ekassa istukka takana ja hieman keskikokoa pienempi poikamaha. Nyt istukka edessä ja poikamaha myöskin, mutta piiitkälle eteen. 1. poika ja tämä syntymätön myös :)

Esikoisesta istukka oli takana ja oli selkeä "poikavatsa" edessä. Samoin kakkospojasta, ja tällä kertaa istukka edessä :) Eli mun tapauksesta ei voi vetää johtopäätöstä istukan paikasta. Pojista kylläkin poikavatsat. Mulle taitaa tulla aina kaikki tuohon eteen, raskautta ei huomaa takaa ollenkaan..

Molemmissa raskauksissa istukka oli takaseinässä, ekassa raskaudessa masu oli levinneempi mutta poikamasu kummiski ja tokassa oikea poikamasu (edessä ja vyötärö tallessa, ei lainkaan levinnyt). Esikoinen oli poika ja toinen tyttö.

Yhteistyössä