G: Jättäisitkö ruman miehen siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa tehdä lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pelkäisitkö siis rumuuden periytyvän lapsillesi?
Summa summarum: voisitko jättää puolisosi ulkonäön takia?

(Tämä ei ole mikään minun henkilökohtainen pelko tai vastaava, kun joku sitä kohta heittää. Viimeaikaisista ketjuista vain tuli yllättäen mieleen ;) )

Miksi alunperinkään alkaa olemaan yhdessä jos ulkonäkö ei miellytä? Kyllä mä vaadin kokonaisuudessaan hyvän (minua miellyttävän) paketin että tunnen vetoa ihmiseen.

Tarkennan vielä, jotta tulis joko kyllä tai ei vastauksia, että mies miellyttäisi silmääsi, mutta hänessä olisi sellaisia rumia ominaisuuksia, joiden pelkäisit periytyvän lapsillesi.

en

mutta täytyy sanoa, että jälkikäteen on käynyt mielessä, että tässä olisi voinut käydä hullustikin lasten osalta. yksi neljästä isovanhemmasta ei mielestäni edusta kauneusihanteita vaan on vähän kuin niiden vastakohta. ei myöskään muilta ominaisuuksiltaan edusat parhautta. ja siten hullusti olisi voinut käydä, vaan ei käynyt.

ihminen ei varmaan ajattele kovin järkevästi kun lastentekoa miettii.

[QUOTE="Nainen";27828468]Olen jättänytkin. En vaan voinut kuvitella lapsieni muistuttavan häntä... Toisaalta harmi :([/QUOTE]

Miltä ero tuntui tuollaisen syyn vuoksi? Jos siis oli ainut syy. Tarkoitan lähinnä sitä, että eikö yksinolo ollut raastavaa? Olitteko naimisissa vai seurustelitteko? Ja löysitkö sitten isää lapsillesi? :)

[QUOTE="hih";27828472]

ihminen ei varmaan ajattele kovin järkevästi kun lastentekoa miettii.[/QUOTE]

No minä ajattelen, toisaalta se on huono seikka. Jättää nyt hyvä mies ulkonäön vuoksi!:(

[QUOTE="vieras";27828375]Pelkäisitkö siis rumuuden periytyvän lapsillesi?
Summa summarum: voisitko jättää puolisosi ulkonäön takia?

(Tämä ei ole mikään minun henkilökohtainen pelko tai vastaava, kun joku sitä kohta heittää. Viimeaikaisista ketjuista vain tuli yllättäen mieleen ;) )[/QUOTE]

JoS moinen ajatus edes käväisisi mielessäni, jättäisin lapset kokonaan tekemättä, koska tietäisin itseni liian rumaksi voidakseni kasvattaa ehyitä lapsia.

[QUOTE="vieras";27828507]Ei se ulkonäkö välttämättä edes isältä tai äidiltä tule, voi myös tulla isovanhemmista niinkuin meidän lasten serkku on ihan pappansa näkönen.[/QUOTE]

Miehen suvussa vain rumia ihmisiä. :( Siis sellaisia, ettei sieltä ainakaan kauempaakaan tule mitään kaunista perimää...

[QUOTE="Vekku";27828476]Miltä ero tuntui tuollaisen syyn vuoksi? Jos siis oli ainut syy. Tarkoitan lähinnä sitä, että eikö yksinolo ollut raastavaa? Olitteko naimisissa vai seurustelitteko? Ja löysitkö sitten isää lapsillesi? :)[/QUOTE]

Tuntui että en vaan halua miehen kanssa lapsia, vaikka muuten hänestä kovin pidin/pidänkin. Seurusteltiin. Oli raastavaa kun tiedän miten pinnallista se on, miehelle en tietysti sanonut asiasta mitään. Varmasti muutkin syyt painoi, mutta en osaa kyllä nimetä yhtään.

Löysin isän ja ihana lapsi on :) isänsä näköinen muuten :D

En jättäisi ketää ulkonäön takia tai vaikea olisi kuvitella että niin käy. Koskaan en ole kuitenkaan "tehnyt lapsia" miehen kanssa josta en tiedä miltä hän näyttää. Kumppanin ja isäehdokkaan valinnassa ulkonäöllä on ollut joku merkitys.

[QUOTE="Nainen";27828549]Tuntui että en vaan halua miehen kanssa lapsia, vaikka muuten hänestä kovin pidin/pidänkin. Seurusteltiin. Oli raastavaa kun tiedän miten pinnallista se on, miehelle en tietysti sanonut asiasta mitään. Varmasti muutkin syyt painoi, mutta en osaa kyllä nimetä yhtään.

Löysin isän ja ihana lapsi on :) isänsä näköinen muuten :D[/QUOTE]

harkitsin itsekin miehen jättämistä pinnallisen asian takia. jätinkin. otin takaisin. tuolloin en vielä miettinyt lapsia. ei oltu siinä vaiheessa.

Jos, miestä rakastaisin, niin tuskin. Oli sitten ulkonäkö mikä tahansa.

Mä yleensä kiinnostun miehistä, jotka on mun silmääni komeita ja kolahtaa.

Mutta, kyllä enemmän kiinnitän huomiota siihen, minkälainen on miehen luonne. Luonne kuitenkin loppupeleissä ratkasee melki suurimman osan.

Yhteistyössä