G: Jos joutuisit kuukauden asumaan vuokralla metsän keskellä isossa talossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
...ja joutuisit olemaan siellä yksin sekä maksamaan vuokran omasta pussista JA vuokra olisi sitä PIENEMPI mitä suuremmassa talossa suostuisit asumaan, niin minkä kokoiseen muuttaisit?

Tarjolla olevat talot:

1. 70 neliötä, vuokra 2000 euroa/kk.
2. 120 neliötä, vuokra 1500 e/kk.
3. 200 neliötä, vuokra 1000 e/kk.
4. 300 neliötä vuokra 500 e/kk.
5. 500 neliötä vuokra 200 e/kk.

Yritän siis kysellä, että pelottaisiko isossa talossa keskellä ei mitään?

5. ja ei pelota ja asun keskellä ei mitään ja mies on reissuhommissa. Vanha anoppila tämä talo ja anoppi kysyi kuinka mä uskallan olla yksin, hän ei ainakaan olisi ollut.

vaihtoehto 4. sopivan kokoinen talo meille ja edullinen vuokra.

täällä korvessa kun asuu niin luonto ei pelota ja yliluonnollisiin asioihin ei uskota, niin pelättävää ei ole.
karhuja ja susia täällä kuulemma on, tosin koskaan en niitä ole nähnyt. lähin havainto (todellinen) tosin 30km päässä meiltä.

Mitä joutumista se nyt on jos siitä nauttis niinkuin me tehtäis taatusti. Ihanan rauhallista olis ja kukaan ei olis mölyämässä nurkilla. Luontoa en pelkää ku mettän keskeltä olen kotoisin.

4. Jos joku muu haluaisi siivota sitä taloa...

Tosin me jo asutaan keskellä metsää ihan mukavan kokoisessa talossa ja joudun olemaan täällä paljon yksinäni lasten ja elukoitten kanssa. Ikimaailmassa en suostuisi raahaamaan ahteriani kerrostaloon, joten voisin maksaa yli "kipurajani" jos vaan saan asua korvessa.

Raha ratkaisee, eli ottaisin isoimman talon halvimmalla vuokralla. Joka huoneessa olisi varmaan pidettävä valoja, joten sähkölasku hipoisi taivaita. Koiraa en ottaisi, koska en uskaltaisi yksin käyttää sitä pimeässä ulkona. :ashamed:

Iso talo ei haittaa, koska harva silloin käyttäisi kaikkia huoneita. Mä ottaisin edullisimman, mutta jos lämmityksen joutuisi itse maksamaan (kuten yleensä omakotitaloa vuokratessa), niin näistä 200/300 neliötä olisi varmasti edullisin. Pienempiin emme mahtuisi ja isommassa nousee kulut aika paljon...

Yhteistyössä