G: Jos näistä pitäis valita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan ton pro limen.. Sama mietinnässä, eikä osaa päättää..

liikaa vaihtoehtoja mutta sit taas kaikilta puuttuu sitä jotain..?
se on mun ongelma. |O

mun lempparit ehkä noi checkit, pinkki tai lime. mutta sit taas perus beige ois kätevä ja pääsis eroonkin kun ei tarvii enää. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00124-0914_lim_full.jpg

tai

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00124-0913_lim_full.jpg

just noi 2 on mun lempparit. mutta ei tuu oikein semmosta "vau"-elämystä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pinkki jos tietää tytöks, limen jos ei tulokkaan merkki oo tiedossa. (Joo mä oon vanhanaikanen mut pinkki ei pojan vaunuihin musta sovi kuitenkaan)

tyttöhän tuo tulokas on mutta mietin vaan sitä että pitäiskö ostaa semmosen neutraalin että pääsee helposti eroon kun ei tarvii sitä enää.

teen tässä vähän galluppia ett tietää mikä ois suosittu sitten jossain vaiheessa kun huutikseen joutuu. :whistle: :D

Yhtä en osaa valita..

00124-0915_lim_full.jpg

Emmalj07_CityKoppa_Copper.jpg

Emmalj07_CityKoppa_Jungle.jpg

00124-0917_lim_full.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

se on mun ongelma. |O

mun lempparit ehkä noi checkit, pinkki tai lime. mutta sit taas perus beige ois kätevä ja pääsis eroonkin kun ei tarvii enää. :whistle:

Älä muuta sano :D Mä tykkäisin myös tosta pinkistä, mutta ehkä kallistun kuitenkin limen puoleen, tai beigen, tai ihan koko mustakin olis jees.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Pinkki jos tietää tytöks, limen jos ei tulokkaan merkki oo tiedossa. (Joo mä oon vanhanaikanen mut pinkki ei pojan vaunuihin musta sovi kuitenkaan)

tyttöhän tuo tulokas on mutta mietin vaan sitä että pitäiskö ostaa semmosen neutraalin että pääsee helposti eroon kun ei tarvii sitä enää.

teen tässä vähän galluppia ett tietää mikä ois suosittu sitten jossain vaiheessa kun huutikseen joutuu. :whistle: :D

Lime on neutraalimpi mut kyl toi pinkki veis voiton jos a. itse odottais ja b. tietäis kumpi tulee

se on mun ongelma. |O

Älä muuta sano :D Mä tykkäisin myös tosta pinkistä, mutta ehkä kallistun kuitenkin limen puoleen, tai beigen, tai ihan koko mustakin olis jees.. :D

täysin samat vaihtoehdot! :D
nyt kun kattelee noita kuvia minervan viestissä niin jungle tai copper näyttää tosi hyviltä. hitsi kun tarvii vaan yhen... :whistle:

muoks. miraclesin viestissä siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pro red ihana =)
Muut oikeestaan ei yhtään mun makuun, en tykkää vaaleista vaunuista, enkä kovin tummasävyisistäkään :|

siis niiltä vaan puuttuu se jokin. mutta noista ois nyt tarkotus valita. ellei sit löydä vanhaa kuosia (käytettynä sitten) mitä miellyttää silmää vielä enemmän.

Yhteistyössä