[QUOTE="minä";25136427]Uskomatonta kyllä... mutta ottaisin vain Bacardi Breezerin ja lähtisin rentoutuneena nukkumaan. Oon ollu putkeen raskaana ja imettänyt nyt 2,5v eli en oo ottanut mitään. Just nyt on sellanen olo, että olis ihana juoda yksi ja rentoutua ja pistää nukkumaan

[/QUOTE]
Kuulehan nyt, imetyksen puolesta voit ottaa ihan rauhassa vaikka korillisen breezereitä, kunhan joku selväpäinen on vauvan kanssa, rintamaito ei siitä pahene.
Tämä on niin yleinen harhaluulo, siis jos vedät 2promillen kännit, niin rintamaidossasi on 2 TUHANNESOSAA alkoholia, häviävän pieni määrä, joka ei vaikuta vauvaan mitenkään. Joten antaa palaa vaan. Tietysti se 1 on parempi ajatus kuitenkin kuin se 24...
Sen verran kuitenkin varoitan, että itse en voinut imettäessä ottaa, koska kuulun siihen vähemmistöön naisia, joiden herumisrefleksi menee alkoholista sekaisin. Jos otin edes puolikkaa oluen, vauva ei välillä saanut rinnasta mitään, ja sitten yhtäkkiä alkoi herutella itsekseen kun vauva ei ollut paikalla. Tätä siis voi tapahtua, mutta mitään muuta vaaraa siitä alkoholista ei ole, kunhan et kännissä katso lasten perään.