G: Jos oisit huora,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sen" arvo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sen" arvo?

Vieras
paljonko velottaisit

-runkkauksesta?
-suihinotosta?
-yhdynnästä?
-jostain muusta vielä, mistä? (esim. persepano, s/m-leikit..)

Ja nyt ei tarvi niitä vastauksia, että 'hyiii, en ikinä ryhtys sellaseen' tai 'no ainaki 10 tonnia'!!
Vaan jos ois pakko, muuten kuolisit nälkään, ja joku kohtuullinen hinta minkä vois saadakin.

Jos olisin ruma huora vaikka Romaniassa niin tuskin viitsisi paljon pyytää tai vois olla aika hiljasta mutta sitten taas jossain muualla luksushoratsuna voisi pyytää vaikka ja mitä. Sehän menee ihan markkinahinnan mukaan.

Kuivat: 50€
suihin: 70€
pano: 100€
perse pano: 120€

Sit jos jollain olis jotain fetissi juttuja,esim. jalkafetissi tai että haluis panna tissien väliin yms. Niin niistä velottaisin varmaan aina vähintään 150€, riippuen tietty miten kinky juttuja olis mielessä. Ilman kumia en antain panna enkä ottais suihinkaan ilman kumia. Edes lisä maksusta:)

Pakko kysyä ap,mistä ihmeestä keksit moista kysyä?:D

En varmaan viitsisi alkaa huoraamaan, niin kauan kun löytyy niinkin höhliä miehiä jotka ovat valmiit maksamaan käytetyistä alkkareista, niitä vois lähettää ihan postissa...

Alkuperäinen kirjoittaja ei niinkään huora;22588398:
perse pano: 120€

Sit jos jollain olis jotain fetissi juttuja,esim. jalkafetissi tai että haluis panna tissien väliin yms. Niin niistä velottaisin varmaan aina vähintään 150€, riippuen tietty miten kinky juttuja olis mielessä. Ilman kumia en antain panna enkä ottais suihinkaan ilman kumia. Edes lisä maksusta:)

Mä velottasin eniten persepanosta (oon korkkaamaton :D) ja jotkut tissien väliin ja vaikkapa ruoskinta ois halvempaa. Voisin panna myös miestä strap-onilla.
Sama homma mullakin ton kumin kanssa!

Muistanko mä ihan väärin mutta iltalehdessä kun oli se artikkeli niistä Thaimaa matkoista, niin siinä vissiin mainittiin et suomessa käypähinta on 250e. Halvalla siis irtoo palstamammoilta ;)

Antaisit myös sun tyttären kuolla?

Juma*auta miten mauton kommentti ! ...Et nyt sit saa leimata huonoksi äidiksi, kun noin niinkuin hypotettisesti ei suostu huoraamaan? Jeesus taas mitä jengiä! Muutenkin ihan riman alitus vetää mitään tyttäriä tälläiseen keskusteluun aiheeksi.

...Itse lähtisin myös jostain hyvästä tuntihinnasta neuvottelemaan, esim. 600e.

-runkkauksesta? 150€
-suihinotosta? 300€
-yhdynnästä? 600€
-jostain muusta vielä, mistä? (esim. persepano, s/m-leikit..) perspanoon en suostus mut dominaks voisin ryhtyä ja koko hoito vois olla sen 600€

Ja voisin mä pari keikkaa tehä kuukaudessa jos noi rahat sais kun siinä tienais paremmin kun nyisin :D :D

Yhteistyössä