G: Kamalin asia mitä puolisosi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja pystyitkö antamaan sen anteeksi?

Meillä oli vasta riita ihan typerästä pikkuasiasta, mies paistoi pekonia ja hän huusi minulle että nakkaanko sinun naamalle nämä?!?! Oli kuitenkin selin minuun, mutta silti... :roll:

Eksällä oli antaa paljon palautetta vihaisena ollessaan.

- olen keskinkertainen sängyssä
- takapuoleni on alkanut roikkumaan
- näytän isältäni, minulla on kaksoisleuka
- ajan huonosti
- minulla on aivan miehen kädet
- käsivarteni ovat paksut
- melkein kaikissa farkuissa takapuoleni näytti mummomaiselta
- minulla on kananmunanmuotoinen pää
jne.

Haukut olivat niin hakemalla haettuja, että kyseenalaistan kaverin mielenterveyttä. Tottakai jokaisesta saa oikein hakemalla löydettyä asioita, vino kulmakarva, kummallinen luomi jne, mutta harva niitä oikein erikseen metsästää heittääkseen ne sitten riidan yhteydessä toiselle. Kun riita oli ohitse, hän totesi etteivät nämä asiat "häiritse" häntä, mutta että olin ansainnut kommentit. Ääliö mikä ääliö.

Voi, niitä on niin paljon. Mieleen tulee nyt viimeisimmät; huora,paskaläjä,finninaama,lehmä,turhanpäiväinen ruiikuttaja, jota pitäis kerran päivässä lyödä avokkaalla että oppis. Hyppää junan alle tai ammu ittes, mä voin hankkia aseen. Maailma olis parempi paikka ilman tollasta nautaa. Sä et anna mulle mitään, kadun että oon tavannu sinut. Täytyy lähteä huoriin, jokainen niistä on ihanampi kun sinä. Jne. Viikosta toiseen . Mielestään hänellä on suuttuessaan oikeus sanoa mitä vaan, ne pitää vaan unohtaa ,sillä hänhän ei oikeasti tarkoita...

Sanoi lapsille, että on äidin kanssa pelkästään säälistä.
Otti valokuvia minusta kun olin huonoimmillani, sekä epäkohdista kodistamme ja lähetti niitä silloiselle salarakkaalle saadakseen sääliä.
Vedän sua kohta turpaan (ja seuraavana päivänä toteutti)
Että mä himoitsen tuota naapurin rouvaa, todella pantavan näköinen (sanoi sukulaisilleen lapsen juhlassa minun kuulteni)
Sulla on niin huono ryhti, etten kehtaa olla kanssasi julkisilla paikoilla
Nuo vaatteet käyvät vain kauniille ja hoikille
Muista, että sinä olet jo vanha ihminen
Sinussa ei ole mitään ominaisuutta joita toivoisin lapsillemme
Kutsui kylään ex-tyttöystäviään ja arvostelivat ja naureskelivat tarjoilulleni
Petti minua uudestaan ja uudestaan julkisesti
Tuli työpaikalleni jossa oli asiakkaita ja haukkui minua saatanan vitun paskaksi ämmäksi.
Kun yritin näyttää että olisi hiljempaa, niin huusi samat sanat uudelleen. Kyyneleet valuivat silmistäni, ja asiakkaat katsoivat ja mies jatkoi vielä siitäkin pahemmin
Kertoi intiimeitä yksityisasioitani salarakkailleen sekä työkavereilleen tapanaan
Saatanan lahna, lähden hakemaan seksiä kaupungista. Siellä saan minkä naisen vain haluan, pidä pillusi, huusi mies kun lapsen 10 v kavereita oli kylässä.

Sanoi lapsille, että on äidin kanssa pelkästään säälistä.
Otti valokuvia minusta kun olin huonoimmillani, sekä epäkohdista kodistamme ja lähetti niitä silloiselle salarakkaalle saadakseen sääliä.
Vedän sua kohta turpaan (ja seuraavana päivänä toteutti)
Että mä himoitsen tuota naapurin rouvaa, todella pantavan näköinen (sanoi sukulaisilleen lapsen juhlassa minun kuulteni)
Sulla on niin huono ryhti, etten kehtaa olla kanssasi julkisilla paikoilla
Nuo vaatteet käyvät vain kauniille ja hoikille
Muista, että sinä olet jo vanha ihminen
Sinussa ei ole mitään ominaisuutta joita toivoisin lapsillemme
Kutsui kylään ex-tyttöystäviään ja arvostelivat ja naureskelivat tarjoilulleni
Petti minua uudestaan ja uudestaan julkisesti
Tuli työpaikalleni jossa oli asiakkaita ja haukkui minua saatanan vitun paskaksi ämmäksi.
Kun yritin näyttää että olisi hiljempaa, niin huusi samat sanat uudelleen. Kyyneleet valuivat silmistäni, ja asiakkaat katsoivat ja mies jatkoi vielä siitäkin pahemmin
Kertoi intiimeitä yksityisasioitani salarakkailleen sekä työkavereilleen tapanaan
Saatanan lahna, lähden hakemaan seksiä kaupungista. Siellä saan minkä naisen vain haluan, pidä pillusi, huusi mies kun lapsen 10 v kavereita oli kylässä.

Et kai enää ole tuon kanssa?

Viimeksi muokattu:
Huusi ison riidan päätteeksi, että hänellä on mennyt kanssani elämästään kuusi vuotta (yhdeksästä yhteisestä) hukkaan. Pyysi heti tajuttuaan anteeksi ja yhdessä ollaan, mutta kyllä se välillä kieltämättä vielä kaivelee.

...V*tun skitso läskiperse :) Ja olen aikoinani sairastanut syömishäiriötä yli viiden vuoden ajan ja äijä tietää tämän varsin hyvin. Lämmitti mieltä kyllä mukavasti.

Hyvät naiset, miksi te olette tuollaisten miesten kanssa, jotka teitä noin pahasti haukkuvat? masokisteja olette, jos ette irti päästä, vaan olette kynnysmattona. Häpeän naissukukunnan puolesta.

Minua ei yksikään mies ole koskaan haukunut, ei rumasti sanonut saati pahalla koskenut; eikä muuten tee sitä vastakaan tai on sillä sekunnilla entinen mies.

Eihän nuo satunnaiset sanomiset tietenkään ole koko totuus suhteesta. Silti täytyy ihmetellä, että miksi ihminen mielummin menettää itsekunnioituksensa kuin (huonon) parisuhteensa. Rakkaudella ja läheisriippuvuudella on vissi ero.

Ja pystyitkö antamaan sen anteeksi?

Meillä oli vasta riita ihan typerästä pikkuasiasta, mies paistoi pekonia ja hän huusi minulle että nakkaanko sinun naamalle nämä?!?! Oli kuitenkin selin minuun, mutta silti... :roll:

Lehmä idiootti punaperseapina hyppää kaivoon.

ja sinähän et idiootti saa mistään työpaikka.. 2 h kuluttua mulla oli työpaikka ja työt alkoivat aamulla. Thanks rakas. Sinun ansiosta ymmärsin että en enää palaa.. :)))

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ruskeatsilmättummatukka;10837757:
Lehmä idiootti punaperseapina hyppää kaivoon.

ja sinähän et idiootti saa mistään työpaikka.. 2 h kuluttua mulla oli työpaikka ja työt alkoivat aamulla. Thanks rakas. Sinun ansiosta ymmärsin että en enää palaa.. :)))

Juuri näin! Ainoa oikea menettelytapa! Tsemppiä tulevaan elämääsi ilman haukkuja ja idioottimiestä:)

Hmm, mitas naita olisi... No esim _exa_ ilmaisi aina miten ei pida tavastani pukeutua, ja hanen mielestaan minun piti muuttaa sita (yleensa ilmaisi sen jotenkin epakypsasti, ei asiallisesti keskustelemalla) "pyydan sinua muuttumaan hyvalla tavalla, en sentaan yrita saada sua kauneusleikkaukseen" han sanoi ja katsoi rintojani! Han tiesi silloin etten pitanyt pienista rinnoistani, joten kayttipa tilaisuuden murjaista niista.

Monta vuotta sain kuulla olevani halveksittavan tyhmä ja vastenmielinen. Mikä kamalinta, siihen alkoi tottua ja uskoa niitä ajatuksia. En ole vieläkään saanut itsetuntoani kuntoon. Ehken koskaan. Nyt asun kahden lapsen kanssa kolmistaan. En ole käynyt ravintoloissa eikä edes kiinnostakaan. En tiedä, olisiko joku terapia ollut paikallaan silloin heti erottuani.

Kun kirjoitin noita lauseita, huomaan ikäänkuin ulkopuolisena, että olen saanut kestää aikamoisia juttuja. Pahimpia ovat nuo, jossa on ollut ulkopuolisia paikalla. Etenkin vanhempieni kuullen mies on haukkunut tosi pahoin sanoin. En tiedä, miksi se juuri tuntui erityisen viiltävältä.

x:llä on nyt uusi vaimo, jonka kanssa seurusteli silloin aikanaan yhdessä olomme aikaan. Hänhän sai ne valokuvat ja videot minusta tuoreeltaan silloin. Kun he tulevat esim. hakemaan tyttöjä, tunnen itseni niin surkeaksi. He naureskelevat, suutelevat, ym. nähteni. Mutta uskon, että joskus on vielä minunkin aika.

Hyvä Alliset. Miehesi ilmeisesti jätti sinut tuon toisen vuoksi? Risti kätesi kyynärtaipeita myöten ristiin ja ole onnellinen että sinut jätettiin, muutoin olisit ilmeisesti vieläkin tuon kakkaläjän kanssa.

Sinulla on vielä monia ihania vuosia edessäsi, älä käytä niitä menneiden märehtimiseen. Tapahtuneet, mitkä tapahtuneet. Onko miehesi realistisesti ajatellen oikeassa? Ei varmasti ole, joten älä anna sanojen enää kummitella päässäsi. Julkisten haukkujen häpeän joutuu mies kantamaan ihan itse. Älä sinä niistä tunne häpeää.

Jos siltä tuntuu, niin käy pari kertaa purkamassa tuntojasi terapeutilla... ompahan sitten sekin polku kävelty. Jos baarielämä ei kiinnosta, niin ihmisiä tapaat ja voit katsella myös kahviloissa ja terasseilla (kunhan ilmat sen piakkoin sallinevat) Onnellista kevättä Sinulle!

Olen viihtynyt yksineläjänä avioeroni jälkeen. Baareihin en ole koskaan tuntenut vetoa.
Örvellystä en jaksa katsoa. Samaa sanoi eräs vasta eronnut miesjulkkis, joka toimii VIP-isäntänä.

Ihminen on kaunis ja ihana vaikka olisi miten naturelle. Mainosmaailma luo mielikuvia.
Kuka tosiaan uskoo, että esim. Kate Moss on oikeassa elämässä Dior-juttujensa vanki.

Kuka edes haluaa olla aina superhyvännäköinen. Lähden kohta kaupungille enkä laita meikin hiventäkään kasvoille. Jos pariisiliset pitävät sitä itselleen loukkauksena niin so what exääni lainaten.

Ei tässä ulkonäössä ole mitään korjailtavaa. Miksi suotta laittautuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja virtuaalihenkilö;10841915:
Ihminen on kaunis ja ihana vaikka olisi miten naturelle. Mainosmaailma luo mielikuvia.
Kuka tosiaan uskoo, että esim. Kate Moss on oikeassa elämässä Dior-juttujensa vanki.

olikohan se just tyttöjen cosmopolitan lehdessä, että paras tuoksu on omasi. Tämä on niin totta. Vaimoni ihon ja hiusten tuoksu (pestynä & raikkaana) on huumaava. Aina ollut.
Että silleen emännät.
Omaan makuuni on kasvotkin lähes meikkaamattomana. Silmien korostus jonnin verran on kyllä kiva.

”Te vaimot, olkaa alamaiset miehillenne; niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi”

olikohan se just tyttöjen cosmopolitan lehdessä, että paras tuoksu on omasi. Tämä on niin totta. Vaimoni ihon ja hiusten tuoksu (pestynä & raikkaana) on huumaava. Aina ollut.
Että silleen emännät.
Omaan makuuni on kasvotkin lähes meikkaamattomana. Silmien korostus jonnin verran on kyllä kiva.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Hyvät naiset, miksi te olette tuollaisten miesten kanssa, jotka teitä noin pahasti haukkuvat? masokisteja olette, jos ette irti päästä, vaan olette kynnysmattona. Häpeän naissukukunnan puolesta.

Minua ei yksikään mies ole koskaan haukunut, ei rumasti sanonut saati pahalla koskenut; eikä muuten tee sitä vastakaan tai on sillä sekunnilla entinen mies.

Mulla jäi ihan suu auki näistä kysymyksen tuloksista. Miksi ette kanssasisareni näe tätä päivää pidemmälle? "Harjoittamastanne" masokismista ei tule teitä kukaan kiittämään myöhemmin.

Minuakaan ei ole yksikään mies koskaan haukkunut. Rumasti ei ole sanottu, eikä väkivaltaisesti pidetty. Vaikka tunteeni olisi minkälaiset mieheen, niin yhden kerran jälkeen mies olisi varmasti entinen.

Yhteistyössä