Hae Anna.fi-sivustolta

G:Korvikset

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä llaallala, 26.04.2006.

1. llaallala Vierailija

tälläistä galluppia ei täällä vielä ole vielä ollut ja itsestäni ainakin on mielenkiintoinen, monta korviin tehtyä reikää teillä on ja millaisia koruja niissä käytätte, myös muut lävistykset saa listata. Itselläni korvissa 4 reikää ja käytän renkaita ja timantteja, lisäksi napalävistys.

2. cin Vierailija

korvissa yhdet joissa pidän vaihtelevalla menestyksellä korviksia. nyt olen tykästynyt roikkuviin korumalleihin hiusten ollessa kiinni. nenässä pieni rengas (aina), joskus nappi tms.

3. tavis Vierailija

Yhdet korvissa vaan ja tykkään kanssa roikkuvista isommista koruista

4. Vierailija

Yhdet reijät ja yleensä korvissa jotkut pikkunapit (aidot timantit, helmet jne) riippuen kaulakorusta.

5. Käntty Vierailija

Itselläni on toisessa korvassa yksi reikä ja toisessa kolme reikää. Nuo reiät tuli otettua joskus teininä, nykyisin käytän ainoastaan yhtä korua kummassakin korvassa. Lähinnä pieniä renkaita, helmiä, timanttinappeja tms. Joskus baarissa isompia ja muutenkin kun siltä tuntuu :) Musta kaikkein kauheinta on se, kun koko korvalehti on täynnä reikiä ja sitten niissä on vaikka renkaat tai ""harkkarikorvikset"".

6. -tipi- Vierailija

Yhdet reijät omaan. Yleensä jotkut pienet Kalevala Korun pronssikorut. Harrastuksissa pienet hopeapallonapit. Tykkään pitää korviksia, ilman on jotenkin alaston olo. Olen kyllä miettinyt toista reikää jonpaan kumpaan korvaan, mutta kumpaan? Ja minkälaista korvista siinä sitten pitäisin? Saako kultasepistä ostettua yksittäistä korvista yhteen reikään?

7. mie Vierailija

Minulla on toisessa korvassa 7, toisessa 8 reikää. Käytän tosin koruja vain alimmissa rei'issä, sekä pientä nappia ihan ylhäällä rustossa olevassa reiässä. Arkena en käytä korvakoruja yleensä ollenkaan, baariin tms. laitan sitten jotkut suuret, näyttävät korvakorut.

Nenässä minulla on(oli?) myös lävistys, mutta siinäkään en ole käyttänyt korua vuosiin.

8. Tunturi Vierailija

Mulla on perinteiset yksi reikä / korva. Korvakoruja en oo käyttänyt yli kymmeneen vuoteen. Reiät on aika lailla näkymättömissä, mutta eivät kuitenkaan täydellisesti umpeutuneet. Jos jossain vaiheessa aloitan uudelleen korvisten käytön, laitan reiät uuteen kohtaan, on nyt mielestäni väärässä paikassa isoissa korvalehdissäni.

Ei muita lävistyksiä. Eikä tatuointeja.

Asiaan liittyen, kävin katsomassa paljon puhutun Lotta-elokuvan ja pisti silmään, kun yhdessä kohtauksessa näkyi selvästi että lotan korvassa oli useampi reikä. Olisi minun mielestäni pitänyt peittää, sillä muutenkin ajankuva elokuvassa oli tarkkaa.

9. habbu Vierailija

mulla on 2 reikää molemmissa korvissa. ekat laitatin 10 vuotiaana ja toiset 16 vuotiaana. lopetin korvakorujen käytön joskus 19-vuotiaana. otin (jostain syystä) kaikki korvikset pois ja sen jälkeen en ole niitä takaisin laittanu. tuntuivat et olivat vain tiellä... nyt kyllä ihailen kovasti kauniita, trendikkäitä korviksia kaupoissa mut tuskin tulen itse korviini laittamaan. mukavempaa ilman =)

10. np Vierailija

Mulla on toisessa korvassa kaks ja toisessa kolme reikää. Toisen korvan kolmannessa en kuitenkaan pidä korua. Ylimmissä reissiä mulla on "" timantit"" ja almmissa flakka malliset renkaat. Nää korviksen on mulla lähes aina. En vaan jotenkin osaa vaidella. Joskus johonkin juhliin saatan vaihtaa muihin koruun sopivammat korvikset.

Lisäksi mulla on napalävistys, mutta siinä ei tällä hetkellä ole korua.

11. Nina Vierailija

Molemmissa korvissa on kolme reikää, ja se on mielestäni ihan riittävästi. Pidän lähes aina pelkkiä hopeisia koruja (en koskaan kultaisia, sillä en pidä kullan väristä), suuruusjärjestyksessä siten, että alimmissa reiíss' hiukan suurempia koruja. Joko renkaita, hiukan roikkuvia tms. Toisissa ja kolmansissa reiíssä sitten tyyliin sopivat, pienemmät korut (renkaat, napit tms). Kuitenkin siis niin, että korut ovat keskenään yhteensopivat (muuten näyttää hölmöltä) ja yleisesti ottaen melko pienet.

Toisinaan pidän vain yksiä koruja, jos ne ovat esimerkiksi suuret tms. Baariin laitan usein vain suuret korvikset alimpiin reikiin.

12. hille Vierailija

Minulla oli muinoin molemmissa korvissa 2 reikää, mutta yksi reikä on mennyt umpeen, joten pidän joskus toisessa korvassa kahta korua ja toisessa yhtä. Korvakoruni ovat pieniä titaanikorvakoruja - allergian vuoksi en voi mitään muuta juuri käyttää.

13. Alma Vierailija

Kaksi reikää per korva. Ylemmissä aina samat timanttikorut, alemmissa vaihtelen, pieniä roikkuvia kultaisia tai aika suuria kultaisia, mielialan mukaan. Taitaa olla melko vanhanaikaista, mutta olenkin jo keski-ikäinen!

14. yhdet reidät vain korvissa ja koruja pidän vain silloin,kun pukeudun siistimmin,silloin korut yleensäkin ovat isoja ja omaan silmään ainakin näyttäviä :0) kielestä löytyy myöskin koru,joka aivan tavallisilla palloilla !!

15. Litium Vierailija

yhdet reiät ja käytän useimmiten (suurehkoja) roikkuvia korviksia. joskus myös pieniä nappeja.
    vasemmassa korvalehdessä on lisäksi tatuointi. muita lävistyksiä ei ole. tatuonteja kylläkin.

16. 20-jotain Vierailija

Vasemmassa korvassa 3, oikeessa 1. Vasemmassa aina ne kaks ylintä sellaset minit napit, sirot aina. Alin ja oikeen korvan korvis saa sit olla mitä vaan, roikkuvaa tai nappikin käy. Hopeiset yleensä, ihonväriin ei käy mitenkään kulta. Kaunista pitää olla, kivikoruja usein.

17. sun Vierailija

Yhdet reiät on korvissa,otettu joskus alle 10vuotiaana.Tykkään isoista kultaisista renkaista ja muista vähän kookkaammista tai roikkuvista korviksista.

Lisäksi on kieli- ja napakoru.

18. Stella Vierailija

Yksi molemmissa ja vasemmassa yläkorvalehdessä ""pakollinen"" 90-luvun lopun rustolävistys. Missään en pidä säännöllisesti korviksia, mutta juhliin ja juhlatuulella käytän isoja roikkuvia koruja. Joskus yläreiässä on valtava bling bling -timantti, kuten Missy Elliottilla, mutta nykyisin aika harvoin...

Muita lävistyksiä ei ole, mutta tatuointeja kyllä.

19. Nelli Vierailija

Kummassakin korvassa yksi reikä, joissa käytän arkena helmiä valkokultaisella tauksella. Juhliin sitten (mutta harvemmin sinnekkään) ehkä isompaa ja roikkuvaa, mutta mulla on nikkeliallergia, joten rihkamaa ja hopeaa en voin pitää.. mikä on sääli, koska mulla ihana kokoelma hopeakorviksia vaaleanpunaisilla ja kirkkailla kivillä yms. huoh.

ja napakoru löytyy myös turkoosilla kivellä.

20. Alleycat Vierailija

Mulla on 9 korvareikää ja tällä hetkellä niissä on hopeiset pallot. Pallojen koko pienenee korvalehteä ylös/taaksepäin. Joskus käytän hopeisia renkaita.

21. kysymys Vierailija

Tuli vain mieleen tuosta toisesta ketjusta, että mitä tapakirjat sanoo tatuoinneista tai lävistyksistä?

22. maj Vierailija

Nykyisin on enää kaksi reikää kummassakin korvassa. Joskus oli reikiä myös korvalehden yläosassa, mut koruttomana kautena annoin niiden mennä umpeen. Käytän lähinnä nappitinmankeja ja vastaavia helyjä. Bileissä ja juhlissä käytän myös roikkuvia sekä isoja renkaita. Muita läväreitä ei oo, kun on tulehdusherkkä hipiä.

23. Peppi Vierailija

Mulla on molemmissa korvissa yhdet reiät, muita lävistyksiä ei ole. Käytän vaihtelevasti valkokulta- ja hopeakorviksia (yhdet timanttikorvikset löytyy), suht ajattomia ja pelkistettyjä malleja.

24. Minä Vierailija

Mulla on kolmet korvikset, ja lisäksi oikeassa korvassa 2 ylhäällä, olleet jo yli 20-vuotta, ja pidän niitä lähes aina, renkaita ta nappeja, ekoissa välillä myös roikkuvia koukkukorviksia,

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri