G: koska lapsi ekan kerran isän kanssa kaksin yötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä mies ollu n.3-6krt pojan kanssa kaksin yön.. niin siis jos olen ollut esim. viihteellä.. poika nyt himpun päälle vuoden ikäinen. kai se isä nyt pärjää nukkuvan lapsen kanssa??

Meillä tämä on tapahtunut aina vieroituksen yhteydessä, eli esikoisen ja toisen kohdalla heidän ollessaan jotain 1 v 3 kk, kolmas oli 11 kk ja tämä taapero 1 v 8 kk. Katsotaan miten kauan tätä tyttövauvaa imetän.

Yleensä siinä 1 v paikkeilla kaikkien kolmen kohdalla. Ekan kanssa joutui kyllä oleen yksin kotona heti kolme yötä putkeen, kun olin synnärillä. Ja hyvin kaikki silloin sujui.

tyttö kohta 1v5kk eikä ole ollut isän kanssa yksin yötä.Ei oo ollu tarvetta olla yksin humputtelemassa.Mutta mummulassa on ollut toisinaan yötä jos ollaan oltu reissussa,max 1 yö tai jos ollaan otettu univelkoja takasin.

Siis ilmeisesti kyse on useamman päivän putkesta? Koti-isänä 7kk alkaen, mutta mä menin ekan kerran työreissuun (2 yötä) kun poitsu oli vajaa 12kk. Mies selvisi muuten oksutaudinkin kanssa silloin. Viikon olivat viime syksynä kaksin, kun olin reissussa. Mutta silloin poitsu oli jo 3.5vee lähes.

Meillä mies oli aika arka olee vauvan kanssa kaksin. Olihan ne niin et kävin jossain asioilla yms. mut et olisin ollut vaikka yötä pois silloin neiti tais olla 9kk( en toki olis itsekään raskinut olla erossa), Mitä lie pelännyt et lapsi menee rikki. Nykyään kakkosen kanssa pärjää ihan hyvin, mut kyllä edelleenkin jää mielummin kotiin isomman kuin pienemmän kanssa. Kaikki sujuu kyllä hyvin.

Muutamat ystävät haluaisivat järkätä minulle "varpajaiset" ja mies myös on yllyttänyt ja sanonut jäävänsä pojan kanssa. Pärjääk hyvin muutenkin sen kanssa. Tuntuu vaan, etten vielä olis valmis :D

Uusimmat

Yhteistyössä