G: Kuinka monen FB-kaverisi kanssa olet harrastanut seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuli vaan siitä sakkojutusta mieleen, että ois ollut mielenkiintoisempaa, että sakkoja ois saanut sen perusteella, montako eri seksikumppania löytyy kaverilistalta...

Mulla 7....

0 seksikumppania.

En ole lisännyt entisiä panoja tai exiä ystävälistalle, koska en pidä heihin muutenkaan enää yhteyttä. Aviomies ei ole liittynyt vielä facebookiin, jos liittyisi, olisi mulla 1 seksikumppani listalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
0 seksikumppania.

En ole lisännyt entisiä panoja tai exiä ystävälistalle, koska en pidä heihin muutenkaan enää yhteyttä. Aviomies ei ole liittynyt vielä facebookiin, jos liittyisi, olisi mulla 1 seksikumppani listalla.

Munkaan mies ei ole Facebookissa, mutta noi exät/panot on kaikki ihmisiä, joiden kanssa olen tiiviisti tekemisissä edelleen. 3 kuuluu mun läheisimpiin ystäviin. En mäkään oo hakemalla hakenut mitää panoja ja exiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
0 seksikumppania.

Munkaan mies ei ole Facebookissa, mutta noi exät/panot on kaikki ihmisiä, joiden kanssa olen tiiviisti tekemisissä edelleen. 3 kuuluu mun läheisimpiin ystäviin. En mäkään oo hakemalla hakenut mitää panoja ja exiä :D

Niin ajattelinkin, mulla jostainsyystä kariutunut välit kaikkiin :D

Yhteistyössä