G: Kuinka monta kummilasta sinulla on? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Minkä ikäisiä ja haluaisitko vielä lisää kummilapsia vai onko jo sopivasti tai liikaa? Mulla on kummityttö 5v ja kummipoika pian 3v. :) Mut lisättiin tuon 5v tytön kummiksi kolme vuotta sitten. Haluaisin kyllä joskus lisääkin kummilapsia. :heart:

Kaksi jo aikuista kummityttöä. Sitten on 15v kummityttö, 13v kummipoika, 6v kummityttö, 5v kummipoika ja 6kk kummipoika. Eli yhteensä 7 kummilasta. En oikeastaan haluaisi lisää, enkä usko, että enää kummilapsia saankaan =)

Mulla on viisi: 11 v. kummipoika ja kummitytöt 6 v, 3 v, 2,5 v ja 1,5 v. Luulen, että tämä saa jo riittää, että ehtii kaikkia muistaa ja huomioida. Toisaalta tuntuisi tosi vaikealta kieltäytyä kummin tehtävästä, jos siihen vielä kutsuttaisiin. Se on kuitenkin sellainen luottamuksen osoitus, jo pelkkä pyyntö. Saa nähdä. :-)

Kaksi kummityttöä. Toinen jo aikuisiän saavuttanut, toinen kolmevuotias pieni, pippurinen ja todella tulinen luonteeltaan. Tuovat hyvää vastapainoa ja mahdollisuutta vaaleanpunaisiin hankintoihin poikalasten äidille :)

Yhteistyössä