G: Kuinka monta kumppania sinulla on ollut?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tällainen asia.

Kuinka monta seurustelusuhdetta tai syvempää suhdetta sinulla on ollut? Onko määrä mielestäsi pieni vai iso?

Mulla on ollut 10 seurustelusuhdetta, joista 1-4 vuotta kestäneitä neljä ja pitempiä avoliittoja kaksi.

On tuo ainakin tarpeeksi, ellei liikaa. Mutta kyllä siihen vielä yksi perään menisi :saint: :D

Mulla on ollut 3 oikeeta seurustelusuhdetta, joista kaksi avoliittoa ( nyt sis toinen näistä ja 2 lastakin )
Lyhyempiä deittailuja sun muita juttuja on ollut useita kymmeniä; en laske niitä seurusteluksi.

Vain tämä yksi pidempi (reilu 10v), teininä oli jotain peliä muutaman kanssa, mutta en oikein osaa laskea maks 3kk kestänyttä seurustelua suhteeksi. Seksikumppaneita on ollut alle 10 kuitenkin.

1 nuoruuden suhde, sitten 1 viisi vuotta kestänyt suhde/avoliitto ja sen jälkeen vajaa pari vuotta sähellystä enemmän ja vähemmän ja nyt olen suhteessa/avoliitossa viidettä vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Kuinka monta seurustelusuhdetta tai syvempää suhdetta sinulla on ollut? Onko määrä mielestäsi pieni vai iso?

Mulla on ollut 10 seurustelusuhdetta, joista 1-4 vuotta kestäneitä neljä ja pitempiä avoliittoja kaksi.

On tuo ainakin tarpeeksi, ellei liikaa. Mutta kyllä siihen vielä yksi perään menisi :saint: :D

Seurustelusuhteita (kestäneet 2kk-6kk) mulla oli ennen miestäni tasan kaksi. En ollut silloin paikalla pysyvää, tai ylipäätään edes seurustelevaa tyyppiä. Sitten 19-vuotiaana ihastuin miespuoliseen ystävääni (tunne oli molemminpuolinen) ja siitä lähtien olemme eläneet yhdessä. Ja olen nyt siis 32-vuotias.

Onhan tuo varmaan nykyajan mittapuussa minimaalisen vähän, etenkin kun ottaa huomioon sen, että seksiä olen harrastanut ainoastaan tuon nykyisen aviomieheni kanssa. Mutta minkäs teen, kun "se oikea" tuli eteen jo noin nuorena. Aiemmin ei vain kiinnostanut.

Tämä on neljäs, pisin ja toivottavasti jatkuis sit lopun iän. Muut kestäneet entintään reilun vuoden, tämä nyt n. 2,5v. Ja kaiketi iha normaalimäärä, enpä oo tullu sen tarkemmin ajatelleeks :D Ja mie laskin tuohon siis semmoset vakavat tapaukset, en semmosia joiden kans tapailin esim. 3kk ja siitä ajasta puolet sanoin et ei oikeen toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Seurustelusuhteita (kestäneet 2kk-6kk) mulla oli ennen miestäni tasan kaksi. En ollut silloin paikalla pysyvää, tai ylipäätään edes seurustelevaa tyyppiä. Sitten 19-vuotiaana ihastuin miespuoliseen ystävääni (tunne oli molemminpuolinen) ja siitä lähtien olemme eläneet yhdessä. Ja olen nyt siis 32-vuotias.

Onhan tuo varmaan nykyajan mittapuussa minimaalisen vähän, etenkin kun ottaa huomioon sen, että seksiä olen harrastanut ainoastaan tuon nykyisen aviomieheni kanssa. Mutta minkäs teen, kun "se oikea" tuli eteen jo noin nuorena. Aiemmin ei vain kiinnostanut.

Minusta se on vain hieno juttu! :)

Yhteistyössä