G: Kuinka monta litraa juot vettä, nesteitä päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juon vetta ainakin 2 litraa. mulla on 0,5 litran pullo kokoajan lähettyvillä jota täytän kokoajan. saattaa olla että menee enemmänkin,pitää vaikka huomenna ihan laskea.
lisäksi juon vihreetä teetä. en tiedä kuinkapaljon menee tuohon mun kuppiini,veikkaisin 3dl ja juon ainakin 3 kuppia päivässä. sitten päälle joskus pepsi maxia,vähän.
et kyllä mä ainakin nestettä saan tarpeeksi.
syön myös suolasempaa ruokaa senvuoksi ettei tuu puutosta siittä.. en kumminkaan hirveetä määrää.

en tiedä miksen ole jo kuivunut vuosien saatossa mutta juon vettä lasillisen (pieni lasi) päivässä ja nyt ehkä ennen nukkumaanmenoa juon toisen. näin ollut AINA. saatan juoda toisiaan myös tuoremehua lasillisen ja kahvia juon aamulla yhden kupillisen.

en tiedä liittyykö tähän janottomuuteeni mutta parhaimmillani olen helteessä ja vasta silloin tuntuu, että olen omimmassa ilmastossani. olin mauritiuksella talvella ja siellä meni puolen litran vesipullo päivässä, muut joivat kolmeakin litraa.

mistäköhän tämä mun janottomuus johtuu....

Max 2 litraa päivässä. Itsellä tuo veden kittaaminen johti hengenvaaralliseen hyponatremiaan, enkä juonut kuin viitisen litraa päivässä. Mutta kun sen tekee joka saatanan päivä niin avot....

Maitoo menee pari kolme lasillista (á 3dl), kahvia kolme mukillista (á 2dl) ja vettä varmaan pari litraa. Sillon juon vettä enempi, kun hikoilen erityisesti. Limua ja mehua juon vaan harvoin.

*Muoks* Kahvia ja muita kofeiinipitosiahan ei pitäs nesteeks laskea, kun ne poistaa nestettä.

Yhteistyössä