Noin kerran viikossa parina iltana muutaman siiderin. Joskus saattaa mennä 3 viikkoa ilman tippaakaan. Humalanhakuisesti juon kerran kahdessa kuussa mutta liian hyvä viinapää estää yltiöpäisen humaltumisen
Varmaan nykyään pari kertaa kuussa. Vähän vilkastunut tämäkin puoli kun on palannut mukaan "työelämään". Humalahakuisuus sitten riippuu vähän siitä mitä sillä tarkoitetaan. Kyllä joskus on mukava ihan bilettää sillä tavalla, että saattaa tulla otettua vähän liikaakin. Omat aivot kuitenkin toimivat kohmeessakin sillä tavalla, että osaan menna nukkumaan ennenkuin tarvii sammua. Reuhaamaan tms. en ala ikinä. Mutta periaatteessa kyllä se yksi siiderikin on minulle humalahakuista juomista, sitä alkoholin tuottamaa rentoutumista sillä tavoitellaan, muuten voisin juoda kupin teetä tai limsaa.
Joka kerta en siis kuitenkaan ole mitenkään hurjassa tuiterissa, joskus riittää pari, joskus muutama, joskus sitten vähän enemmän . Jättäisin alkoholin kyllä kokonaan, jos siitä olisi jotain lieveilmiöitä, kuten aggressiivisuutta, tuhlailua tai epäluottamusta.
Mulla joka pvä muutamien kuukauden aikana väh.10 olutta per päivä,nyt rakkauden kohdatessa rupesin skarppaamaan.Sauna-oluet ja hyvässä seurassa kynttilänvalossa esim.viinilasillinen rakkaan kanssa.Nyt ei oo mielessä käyny,milloin vetäsis oikeet kännit,enkä haluakkaan vaarantaa tätä suhdetta.
aina kun tekee mieli. humalaa/ edes hiprakkaa en ota kuin kerran kolmessa-viidessä vuodessa.
minun alkoholin ottaminen on 0.33 tölkki lonkeroa tai puolet siitä.