G: Kuinka usein teillä riidellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Meillä ei nykyisin oikeastaan koskaan.... yhdessä oltu nyt yli 10 vuotta. Alussa oli jonkun verran niitä ihan normaaleja riitoja; menojen ja kahden ihmisen käytäntöjen yhteen sovittamisia.

Viimeinen riita.... monta vuotta sitten oli just miehen harrastuksesta, kun vei mun mielestä liikaa aikaa. Pieniä erimielisyyksiä joskus on, mutta niitäkin harvakseen. Viimeisin oli noin viikko sitten (seksistä, toisen teki mieli mut toinen ei heti lämmennyt).

Katselin vaan tänään jouluostoksilla pariskuntaa jotka kinasi jostain ihan turhanpäiväisestä - minne pöytään istuvat kahville. Mietin vain, että meillä ei tuollaista ole.

Mekään ei olla riidelty oikeastaan koskaan... tietysti ollaan joskus eri mieltä asioista ja pientä "kinaa" voi olla (sitäkin tosi harvoin), mut kunnon riitaa ei olla saatu aikaseks. Jotkut kaverit on sitä mieltä et tää on täysin epänormaalia, mutta kiva havaita et on muitakin jotka ei koko aikaa riitele!

Ihan samoin meilläkin. Tosi harvoin riidellään. Joskus tottakai erimielisyyksiä, mutta silloinkin vain pientä sanaharkkaa. Meillä ei huudeta tai tavaroita/ovia paiskota koskaan. Fyysisen väkivallan pelkoa ei ole koskaan ollut. Yhdessä ollaan oltu yli 7 vuotta, lapsia kohta kolme alle 3-vuotiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Mekään ei olla riidelty oikeastaan koskaan... tietysti ollaan joskus eri mieltä asioista ja pientä "kinaa" voi olla (sitäkin tosi harvoin), mut kunnon riitaa ei olla saatu aikaseks. Jotkut kaverit on sitä mieltä et tää on täysin epänormaalia, mutta kiva havaita et on muitakin jotka ei koko aikaa riitele!

Aivan! Meillä on tuttavapariskunta, jotka HUUTAA toisilleen aina silloin kun on vieraitakin, esim. kumpi on jättänyt astiat tiskipöydälle eikä vienyt koneesee yms. olematonta. Joskus on tosi rasittavaa olla nillä kylässäkin....koska omassa elämässä moinen tarkottais todella isoa kriisiä tai oikeastaan mahdotonta tilannetta. Meillä ei huudeta ja siks oma olo on vaivautunut oisten kinoja sivusta seuratessa.

aika harvoin, ehkä kerran vuodessa? Useinmiten mies nalkuttaa mulle kun mä en ole kovinkaan innokas siivooja, mutta sehän on siis oikeassa... Mies siis tekee vähintään puolet kotitöistä.

me ollaan riidelty mun aloitteesta kaksi kertaa. mies on niin täydellinen ettei meidän tarvi tapella tai riidellä.
temperamenttisena luonteena mä saatan välillä vähän kilahdella aiheetta,mutta ei ne kinaks ylly.
en valita,ei riitely oo kivaa. osa ystävistäni riitelee miehensäkanssa jatkuvasti,en vois olla onnellinen sellaisessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ensimmäiset 4 vuotta varmaan joka viikko, parhaimmillaan useamman kerran |O Vuoden eron jälkeen muutaman kerran ja yhdessä ollaan oltu nyt noin 9 kk. Jotain ollaan siis opittu :D

Itsellä on tilanne, että seurustelin poikaystäväni kanssa 2,5 vuotta ja riitelimme silloin paljon.. sitten erottiin ja oltiin n. 5kk erossa ja palattiin yhteen. Nyt ollaan seurusteltu uudestaan vasta pari kuukautta ja huomattavasti paremmin on mennyt :) toivon että näin jatkuu joten kiva että jollain muullakin on samantapainen tilanne ja antaa lisää toivoa sen lukeminen :) Moni on sanonut meinaan minulle ettei kannata enään "ottaa takaisin" jos on kerran eronnut.. en ole samaa mieltä :D

Liian usein. Viiko on max. aika, kun ei riitoja tule, mutta niitä viikkoja ei montaa ole ollut... Oliskohan keskiverto, joka 4.päivä nykyisin ja se on muin mielestä harvoin, kun vertaa vaikkapa 3-5 vuotta taaksepäin...

Yhteistyössä