G:Kysy lapseltasi, minkä niminen hän haluaisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 4v pojalla on kaksi etunimeä, joista ollaan käytetty molempia. Itse keksi itelleen lempinimen, joka on suomalainen miehen nimi myös. Lisäksi tänä kesänä vääntänyt itse ja kavereiden kanssa monta uutta lempinimeä. Isoveljelleen ja pikkusiskolleenkin keksii koko ajan uusia nimityksiä :)

Kuopus 5v mietti hetken, ja sanoi että haluaa olla saman niminen kuin onkin. Esikoinen ei ole nyt kotona, mutta joskus n. 3v sitten valitti kun hänellä on tylsä nimi, ja hän haluis olla Anakin tai Luke :D.

Tyttö 8v: lukuisten ihmettelyjen ja tarkentavien kysymysten jälkeen mieluiten Gabriella ;-)
Tyttö 2v: Anni (isonsiskon paras kaveri ja kuopuksemme idoli :)

Esikoinen olisi Jeesus Lenin, toinen ei ole kotona jotta en voi kysyä, kolmas olisi kernaasti vaikka Leonardo, melkein 3-v ei kai ymmärtänyt kysymystä, mutta tahtoo olla äidin kulta. Ja tytylle olisi pitänyt tajuta antaa kolmanneksi nimeksi Tirlittan.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Kuopus 5v mietti hetken, ja sanoi että haluaa olla saman niminen kuin onkin. Esikoinen ei ole nyt kotona, mutta joskus n. 3v sitten valitti kun hänellä on tylsä nimi, ja hän haluis olla Anakin tai Luke :D.

Hahah :) Taitaa olla aika suosittuja nimiä pojilla jossain vaiheessa :D

Mun poika joskus kuusivuotiaana kertoi, että hän muuttaa isona nimekseen "Matti Muttisen" eli isänsä parhaan kaverin nimen. Se kaveri kun ajaa traktorilla ja poika pääsi käymään hytissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
3v sanoi että haluaa olla Jessica.

Ihanko ceellä oikein lapsi sanoi vai?

Voi elämä mitä pilkunnussintaa :laugh:
Ainakin se nimensä kirjoittaa c:llä :)

Lisää pilkunnussintaa :D
Osaaks sun 3v jo kirjottaa :)

Osaa oman nimensä verran ja pari muutakin sanaa, paremmin se jo lukee =)
Kouluun mennessä osaa lukea varmastii jo melkein täydellisesti ja kirjoittaakin.

Yhteistyössä