Hae Anna.fi-sivustolta

G: Kysymyksiä rintojaan kohottaneille (mastopexia)

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä eltsu, 08.03.2009.

1. eltsu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    kysymykset on siis tarkoitettu henkilöille jotka ovat käyneet rintojen kohotusleikkauksessa sillä olen itsekin jo kauan ko. toimenpidettä harkinnut ja nyt on rahoitus mahdollisesti järjestymässä...

1. Tehtiinkö sinulle pelkästään rintojen kohotus vai otitko samalla myös implantit? Ja miksi päädyit valitsemaasi vaihtoehtoon?

2. Minkä kokoiset rintasi olivat ennen leikkausta ja jälkeen leikkauksen?
    Lähinnä siis jos et ottanut implantteja..

3. Kuinka hyvin arvet parantuivat/hävisivät?

4. Kuinka kauan mietit leikkaukseen menoa ja kauan laikkauksesta on aikaa nyt?

5. Harmittaako/kaduttaako jokin? Tai menikö jokin ei-niin-odotusten-mukaisesti?

6. Miten rahoitit leikkauksen?

7. Vielä jos haluat kertoa paikan/kirurgin jolla kävit :)

Kiitos todella suuresti vastauksistasi!!

2. eltsu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  3. 1- Tehtiin pelkkä kohotus. En ole synnyttänyt tms. vaan rintojen jo muutenkin pisarainen muoto menetti otteensa teini-iän jojolaihdutuksen vuoksi. Lisäksi edellä mainitusta johtuneet raskausarvet häiritsivät. En edes harkinnut silikoneja. Ne kuuluvat mielestäni jo eri sarjaan. Pidin omalla kohdallani leikkausta "korjausleikkauksena".

2. Aika samankokoisen ennen ja jälkeen. Ehkä hieman pienemmät jälkeen eli noin B-kupin luokkaa.

3. Tämä onkin jo ihan oma aiheensa. Arvet on selvästi näkyvät vieläkin n. 4v leikkauksen jälkeen. Lisäksi toisen rinnan arpi "vetää". Tämä pitäsi varmaankin käydä korjaamassa mutta en ole saanut aikaiseksi.Arpien paranemisessa meni kyllä oma aikansa. Tällä takoitan nimenomaan rinnan alla kulkevaa pystyarpea. Nänninpihan arvet ovat kadonneet näkymättömiin.

4. Olin pyöritellyt ajatusta leikkauksesta jo vuosia ja siitä on nyt aikaa n. 4v.

5. No ei ei harmita eikä kaduta varsinaisesti. Lopputulos ei ollut ehkä niin hyvä kuin olin kuvitellut tosin voi olla että jos nyt näkisin ennen ja jälkeen kuvat olisin enemmänkin kuin tyytyväinen nykyiseen olotilaan. Kuten yllä mainitsin olisi rinnoissa vielä korjattavaa ja kirurgi kehoittikin tulemaan myöhemmin uudelleen pieniä korjauksia varten. En vaan ole saanut aikaiseksi kun se kuitenkin aiheuttaa niin paljon vaivaa. En ole ihan vakuuttunut että lopputulos on kuitenkaan sen arvoinen. Tarkoitan että olen ihan onnellinen näinkin.

6. Osittain säästöillä ja osittain lainalla

7. Asko Salmi Helsingissä

Jos asia vaivaa sinua todella niin kehoitan sinua kääntymään parin eri kirugin puoleen arviota varten. Vaikka lääkärissäkäynnit ovat kalliita niin se kannattaa. Tämä jäi omalta osaltani tekemättä ja asia hieman vaivaa vaikka olenkin tyytyväinen leikkausjälkeen sekä jälkihoitoon. Olen muuten niin järkevä ja kilpailutan yms mutta tässä asiassa menin vähän jäihin. Mutta tosiaan äkkiä siitä toipuu joten korjaa ihmeessä ongelma äläkä mieti loppuelämääsi.

4. eltsu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tosi paljon vastauksista! Nuo arvet vähän arveluttaa mutta kun niitä raskausarpiakin on jo kovasti rintojen yläosassa niin toisaalta osa niistä häviäisi ja on kyllä muutenkin jo leikkausarpia kropassa olemassa..

Itse olen miettiny (hyvin pieniä) silikoneja lähinnä siksi ettei rinnat ehkä niin helposti veltostuisi uudelleen imetyksen myötä joskus tulevaisuudessa..ja mikäli rinnat kovasti pienenisivät leikkauksessa olisi sekin outoa totutella siihen, tosin parempi niin kuin nykyinen tilanne.

Pitänee tosiaan käydä konsultaatioissa parissa eri paikassa.

5. eltsu Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oisko vielä kokemuksia? Entä te jotka olette tulleet toimenpiteen jälkeen raskaaksi ja imettäneet, ovatko rinnat taas lähtöpisteessä?

6. kiinnostunut yös.. Vierailija

7. Olisin myös tosi kiinnostunut kuulemaan lisää kokemuksia, koska itsekin harkitsen...

8. tuulia.80 Vierailija

up..vastauksia? Onko sellaisia, joilla ripustus+implantti?

9. flammentanz Vierailija

Minulle tehtiin 3 kk sitten rasvansiirto ja 3 pv sitten kohotus. Kärsin valtavasti tyhjistä B-kupin pusseista kolmen imetyksen jälkeen, mutta inhosin ajatusta implanteista. Halusin kuitenkin pikkuisen lisää volyymiä, joten palstiikkakirurgini ehdotti rasvansiirtoa ja kohotusta. Rasvansiirrolla tuli yksi kuppikoko lisää roikkuvaa rintaa, joka nyt on muotoiltu täysin uudestaan. Jännityksellä odotan miltä rinnat puolen vuoden kuluttua näyttävät.

10. amelia Vierailija

11. vierailija Vierailija

Minulle tehtiin kohotus + rasvansiirto. Ensimmäisen viikon olin todella kipeä. Mikäli tulisin uudelleen raskaaksi niin pystyisin imettämään, mutta todennäköisesti riipahtaisivat uudelleen. Kroppa on tällä hetkellä tosi kovassa kunnossa, mutta arvista en osaa vielä sanoa oikein mitään.

12. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari