G: Lapsuutesi kurjin joululahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapp

Vieras
Nyt kun näistä lahjoista on meinaan ollut paljon puhetta, tuli mieleen se, kun olin 11v ja toivoin omaa Nokian kännykkää lahjaksi.

Ja mitä sain?

Vauvojen lelupuhelimen joka toimi pattereilla.

Ette usko, että vitutti ja kovin. Oikea puhelin olisi ollut tarpeellinen.

Minä sain 70-80 luvun taitteessa aina mummiltani peketun, jossa oli laamapaita ja lahkeelliset alushousut, vaaleanpunaiset oli aina. En ihan tykännyt, kukaan silloinkaan "mummokalsareita" pitänyt.

Emmä tiedä kurjin, mutta mieleen on jäänyt NUKKE, siis joku babybjörnin uutuusmalli. Siis mulle..? :O En ollut niin pieni, ettenkö olisi ymmärtänyt, että se on hieno lahja ja siitä pitäisi olla kovinkin kiitollinen ja onnellinen. En mä vaan pystynyt. Mä en ole eläissäni leikkinyt nukeilla, enkä leikkinyt silläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja pientä vaan;22741165:
Minä sain 70-80 luvun taitteessa aina mummiltani peketun, jossa oli laamapaita ja lahkeelliset alushousut, vaaleanpunaiset oli aina. En ihan tykännyt, kukaan silloinkaan "mummokalsareita" pitänyt.

Peesi tälle. Mikähän mummeilla oikein on, kun ostivat tällaisia lapsenlapsilleen? Kun kasvoin isommaksi, aloin saada tarvelahjoja ; pyyhkeitä, kattilan, yöpukuja. Yks vaihe oli se, kun tuli joj dödöjä ja suihkusaippuoita tai suklaata. Sellaisia pakkolahjoja, mitä ostetaan kun ei muutakaan keksitä.
Parhaat lahjat ei aina ole niitä kalleimpia, ajatus on tärkein.

Mä sain mummolta ruostuneen vanhan kynsiviilasetin suoraan 60-luvulta, vaarivainajan vanhoja pyyhkeitä, vanhentunutta suklaata (2 vuotta ennen ollut syötävää)...
pistäkää paremmaksi ;)

Sain sellasen lentävän keiju nuken lahjaks kun olin jotain 12, mua jotenkin nolotti sen lahjan antajan puolesta niin paljon että jäi mieleen. En kyllä yleensä saanut mitään lahjoja joista en olis tykänny. Kerran sain vaaleenpunasen lumikolan ja se oli ihan huippu. Olin jotain 6 sillon.

Yhteistyössä