G:Lastenohjelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä lastenohjelmia lapsesi katsoo,minkä ikäinen lapsi,tyttö vai poika? Entä mitä ohjelmia et anna lapsen katsoa?

Meillä 4v poika ja katsoo ti-ti nallea, nalle puhia, tomi traktoria, frankliniä, puuha peteä ym. samankaltasia ohjelmia. En anna katsoa sellasia piirrettyjä missä väkivaltaa esim. turtles, prätkähiiret.
 
Meilläkin noin 4v. tyttö katsoo noita edellä mainittuja. Tom&Jerryä katsoo myös toisinaan,isänsä kanssa yhdessä.
c043.gif

Turtlesit ym. on kyllä rajuja tuon ikäselle.
 
4v poika katsoo PikkuKakkosen ja sitä ennen tulevan lastenohjelman. Tyttö 2v katsoo osan niistä, kaikki ei kiinnosta. Siinä ne olikin, turtlesit ja winxit yms. tulee onneksi kai ihan väärään aikaan. Kerran poika näki pätkän Hamtarosta (?) mutta ei kiinnosta sellaiset ohjelmat ollenkaan.
 

Yhteistyössä