G:Legendaarisin ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hunter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle jäi mieleen se Rukoilijasirkan pojan tiputtama joulupukki/tonttupatsas. Sillon en vielä palstalla käynyt, mutta monet kerrat siitä täällä puhuttu ja joku sen sitten kerran linkitti, mutta nyt se on jo poistettu...

Mua huvittaa ainakin edelleen se ketju tässä kesältä/keväältä (aihetta en muista), jossa heti joku epäili, että ettei ois Porvoossa tapahtunu tää juttu (tarkotti siis, että juttu on provo ;) ) niin tää aloittaja vastas, että joo itse asiassa kyllä tapahtu Porvoossa, siinä ja siinä kaupunginosassa :D
(kuulostaapa muuten nyt luettuna tosi tyhmältä eikä niin kovin huvittavalta :ashamed: :laugh: )

Se joku joka oli Perniössä kuullu kolme laukausta :laugh: . Miehellä oli otsalamppu josta oli patteri loppu ja koira jolla oli ripuli, jäi kyllä mieleen. Oli mun mielestä aivan tajuttoman hauska.

mä muistan sen kun joku oli yksin kotona ja naapuriin ajoi outo paku, joku kolisteli ja kulki sisällä. siellä se pelkäsi että se tulee heillekkin. mitä tekis ym. kauhea kun me jännitettiin kun se soitti poliisit ja kaikki. sit se olikin joku viaton juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Se joku joka oli Perniössä kuullu kolme laukausta :laugh: . Miehellä oli otsalamppu josta oli patteri loppu ja koira jolla oli ripuli, jäi kyllä mieleen. Oli mun mielestä aivan tajuttoman hauska.

:laugh: tää oli törkeen hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:

:laugh: tää oli törkeen hyvä

Niin oli. Ja se sohvan baGteeriketju on ollu kans hulvaton.
Ai niin sit se, kun joku oli menossa anopin kanssa kylpylään ja oli ajanu rämemajavan paljaaksi ja mietti, et mitä selittää anopille siitä.

Mä muistan sen FedWithGasolinen (?) harmaana aloittaman ketjun jossa kyseli kuinka olisi mahdollista saada kaksoiset, sit muistan hyvin myös Linqvistin hihvin ja myös sen vähän ikävämmän ketjun jossa muistaakseni Norjassa asuvan palstalaisen mies oli hävinnyt, muistaakseni mies sairasti jotain tai siitä oli epäilys. Tämän palstalaisen nimeä en kyllä muista...

Yhteistyössä