G: Listataan tähän lasten harrastusten hintoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laittaakaa siis lapsen ikä, harrastus ja paljonko siihen menee kaikkiaan kuluja esim. vuoden aikana.

Oma lapsi vielä pieni (1v.), joten meillä ei vielä harrastuskuluja :D

Tyttö 10v, 4H kerho maksaa 22e/vuosi, pianon soitto ilmainen (opetan itse), ratsastus noin 1000e/vuosi + kilpailukulut
Poika 8v, partio maksaa 25e/vuosi (+leirimaksut viime vuonna oli 40e/yksi leiri), pianon soitto ilmainen (opetan itse), jalkapallo 100e vuosi

Sitten tietysti varustekulut niitä en oo laskenu

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tyttö 10v, 4H kerho maksaa 22e/vuosi, pianon soitto ilmainen (opetan itse), ratsastus noin 1000e/vuosi + kilpailukulut
Poika 8v, partio maksaa 25e/vuosi (+leirimaksut viime vuonna oli 40e/yksi leiri), pianon soitto ilmainen (opetan itse), jalkapallo 100e vuosi

Missä kilpailuja 10-vuotiaalle? Paljonko kilpaileminen maksaa?

Tytöt 11 ja 14 v: lukeminen, piirtäminen, valokuvaus, ulkoilu, luistelu ja hiihto kavereiden kanssa, lautapelit perheen kesken, oman koiran koulutus ja lenkitys ja hoito: 0 euroa. Paitti tietty vehkeet on olemassa (luistimet, sukset, kamera, koira, kyniä ja paperia pelit). Niin ja vielä ukki opettaa hanurinsoittoa, 0e.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Missä kilpailuja 10-vuotiaalle? Paljonko kilpaileminen maksaa?

Meidän ratsastusseura järjestää kilpailuja, osallistua saa tallin hevosilla, kilpailumaksu on 10-15/e lähtö. Esteitä ja koulua. Seuranjäsen maksu on 65e/vuosi, pitää olla jonkun seuran jäsen että saa kilpailla. Lähellä on kanssa johon saisi kyllä hevosen lainaan mut mä en oo lähteny kuskaamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
poika melkein 5v: uimakoulu 108 euroa/kausi eli 10 kertaa

tyttö 3,5v :uimakoulu 108 euroa/ kausi eli 10 kertaa

Mistä helvetistä olet noin kalliin uimakoulun löytänyt?? Luulin, että meidän Poseidonin maksut olisivat kalleimmat mitä maasta löytyy eikä nekään noin paljoa maksa.

Poika 12v jääkiekko 100e/kk (n. 900e/v)+kuskaamiset harkkoihin ja peleihin (bensat), joistakin pelireissuista laskutetaan erikseen+varusteet (esim hanskoja (n. 50e) saa ostaa 2-3/kausi)

Poika kohta 10v jääkiekko 40e/kk (sisaralennettu hinta)+ kaikki samat kuin edellisellä. Jalkapallo kaikkinensa n. 100-200e/v

Poika kohta 7v jääkiekko 70e/kausi (syksy+kevät=140e yht)+ samat kuin edellä, varusteita ei vielä kulu samaan tahtiin. Jalkapallo n. 100e/v.

Yhteistyössä