G: Mammavaatteet? Millä viikoilla odotit, kun otit käyttöön? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herttaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herttaliisa

Jäsen
06.02.2009
185
0
16
Tässä tuli mieleeni että milläs viikoilla olit, kun otit äitiysvaatteet käyttöön? Esikoista odotellessa otin mammavaatteet käyttöön noin 5. kuulla...Kohta oon 8. viikolla tästä raskaudesta, ja tuntuu, että äitiysvaatteet on kohta ajankohtanen juttu :ashamed:

esikoisesta joskus varmaan rv 17+, kakkosesta oon jo siirtynyt äitiyshousuihin ja rentoihin vaatteisiin.mitään mammapaitoja mulla ei ole,mutta muutamat äitiyshousut omistan =)

Eri raskauksissa eri tavalla. Yhdessä raskaudessa en käyttänyt lainkaan äitiysvaatteita, oli vaan vähän isommat housut ja paidat käytössä. Yhdessä oli n. rv 24, yhdessä jo rv 16 piti osa vaatteista vaihtaa.

kaiketi jossain viikon 15 tienoilla minäkin. Joskin vielä yhdet omat normi housut menee päälle. Paitoja mulla ei erityisesti ole, mitä ny sain muutaman tilavamman tunikan joululahjaksi perheeltä...

Mä ostin kokoa isommat tavalliset vaatteet jo aikaisilla viikoille (10-15) ja siirryin etsimään mammapaitoja H&M:ltä ja matalia isoja farkkuja tavallisesta kaupasta. Näillä koipien pituuksilla ei ole mammahousuja tarjoilla.

Yhteistyössä