G: Mies lyö/tönii/potkii ja nimittelee alentavasti, jätätkö miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Otetaan tällainen mulle fiktiivinen, mutta monelle tosi tilanne, että olet naimisissa/avoliitossa useamman vuoden ajan ollut miehen kanssa, joka silloin tällöin vähän päästelee höyryjä ulos lätkimällä sinua. Ei usein, mutta ehkä muutaman kerran vuodessa. Muutoin ihan jees aviomies, tuo rahaa kotiin ja juo kaljaakin vaan viikonloppuisin ja kuskaa lapsia harkkoihin.

Kuitenkin sillä välillä palaa hermot ja se haukkuu sinua lehmäksi tai huoraksi, tönäisee päin rappusia tai kamppaa niin että kaadut, saattaa läimäistä naamaankin tai vetää hiuksista. Koskaan et ole kuitenkaan sairaalakuntoon joutunut ja jos silmäkulmassa on ruhje, aina voi sanoa että 1,5 v. Jere vahingossa huitaisi leluautollaan. Ja mies pyytää aina anteeksi jälkikäteen. Ja teillähän on kolme lasta ja yhteinen asuntovelka.

Jättäisitkö miehen?

no todellakin jättäisin. vain idiootit kyselee tuommosia (tai itse kyseisessä tilanteessa oikeasti olevat).

ja turha sanoa, että "helppohan sun on kun et ole moista kokenut". kyllä muuten olen, joten tiedän tasan tarkkaan mistä puhun ja mitä mieltä olen. muhun ei kukaan enää ikinä koske pahasti tai nimittele huoraksi/lehmäksi/hulluksi jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Ensimmäisestä huorittelusta tai läpsäisystä lähtisi ukko pihalle.

Älkää ny viittikö, kukaan tuota usko...98% palstan naisista antais heti anteeksi.

Juu, mutta mä olenkin korkeasti koulutettu yh-äiti eli kuulun muutenkin vähemmistöön palstalla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Juu, mutta mä olenkin korkeasti koulutettu yh-äiti eli kuulun muutenkin vähemmistöön palstalla. ;)

Amiksen oot käyny? Vai siivoojalinjan? ;)

Reilut 10 vuotta yliopisto(ja) aktiivisesti opiskellen. :) Syötän myös lapselleni joskus eineksiä.

Niinhän ne kaikki sanoo "jos kerranki mies lyö mä lähden" mutta totdellisuudes se on sananhelinää.
Minä ja ex otettiin kerran kunnolla yhteen,ensi se huitas mua avokämmenellä poskeen ja mä löin takas,sit se löi takas jne..
Lopputulos: ukolla valtava verta vuotava haava päässä ja mun käsi murtuneena.
Silti olin typerä ja jatkoin suhdetta vielä vuoden kunnes tapasin nykyiseni.
Joskus mietin että ellen olis tavannu nykyistäni en varmasti olis lähteny suhteesta.Tyhmä kun olin ja vasta 16v. Onneksi asiat nyt hyvin!

pitää nyt sanoa, sehän lähes aina alkaa pikkuhiljaa se väkivalta. ensin saattaa tavarat rikkoutua, sitten tulee tuuppimista ja ehkä huorittelua ja siitä se sitten vaan etenee...sehän siinä niin kavalaa onkin, kun ei sitä alkuun osaa ottaa niin vakavasti, eihän se muuta tehny kun lyönyt seinään reiän, eihän se muuta kun vähän tukasta repi ja nyt se on niin aidosti pahoillaan...mäkin aloin ajattelemaan, ettei niinkään hätää, enhän mä ole sentään paikattavaksi joutunut ja sitä paskaa. kuitenkin huomaamatta sitä menetti itseänsä.ei enään uskaltanut puhua kaikesta, alkoi varomaan oman olemisensa kanssa, ettei vaan toista ärsyttäs ( ja siihen ärsyttämiseen ei lopuksi riittänyt enää muuta kun se, että ylipäätään on olemassa ) .

toivon vaan, että olisin nyt läksyni oppinut, etten jatkossa jää enään kenenkään kynnysmatoksi.

Viikonloppusin kaljan kittaaminen kuulostaa jo siltä että ei kiitos ;) Joten joo jättäisin, en tosin edes katselisi tuollaista käytöstä vuosia vaan lähtisin kun käytös toistuisi ensimmäisen kerran, silloin tietäisin että ei tule muuttumaan.

Jaa-a. Sen lisäksi että jättäisin - niin kostaisin niin että tuntuu. Mitähän herran auto esim. tykkäisi peltinaarmusta konepelillä "huora" tai ne samat potkut auton kylkeen kertaa kymmenen :D.
Lisäksi en tunnustaisi tekojani vaan mies joutuisi nielemään tappion. Mutta tietäisi mistä ne jutut tuli koska olisi mua nimittänyt ja potkassut :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Jaa-a. Sen lisäksi että jättäisin - niin kostaisin niin että tuntuu. Mitähän herran auto esim. tykkäisi peltinaarmusta konepelillä "huora" tai ne samat potkut auton kylkeen kertaa kymmenen :D.
Lisäksi en tunnustaisi tekojani vaan mies joutuisi nielemään tappion. Mutta tietäisi mistä ne jutut tuli koska olisi mua nimittänyt ja potkassut :D:D

paitsi että yleensä tuommoinen ap:n kuvailema mies on niin häiriintynyt, että varmasti tulisi kostamaan sulle vielä pahemmin kun kerran tietäisi että sä oot kaiken takana. vois olla hengenlähtö oikeasti lähellä.

Yhteistyössä