G: Mikä on paras pyykin pesuaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinde

Vieras
Nykyinen on olevinaan niin hyvä joku GND tms. eikä ota tahroja irti lapsen (sisätiloissa konttaavan lapsen) vaatteista?!

Nyt vastauksia kokeneilta vanhemmilta, mikä on paras pyykin pesuaine?

Kiitoksia etukäteen vastauksista! :) Neuvoja oikeasti kaivataan, pyykkivuori kasvaa koko ajan ja kauhea kulutus vaatteissa kun joutuu turhaan pesemään monta kertaa putkeen. Ja konekin on ihan tuliterä kuukauden vanha pesukarhu, joten ei siinäkään vikaa voi olla. :)

Nestemäistä bio luvilia olen käyttänyt jo jonkin aikaa ja ei ole pahempia tahroja jäänyt.
Pahimpiin tahroihin käytän tahranpoistoainetta tai sit sitä tahranpoistojauhetta mitä laitetaan koneeseen, en muista nyt nimeä.

Tarttisin sellasen päivittäispesuun tarkotetun, jonku omocolorin markettipesuaineen jolla lähtee tahrat. Mun tahrat on siis purkkiruoka- ja tutteli tahroja... Ja välillä vähän kukkamultaa ja tomaattipitoista. :) Ei vielä voikukkaosastoa käytössä, mutta hyvä tietää tuo pikkujätti jo etukäteen. Tabortia olen käyttänyt pahimpiin tahroihin tähän asti, mutta ei viittis joka vaatetta Tabortoida... :)

Mä käytän kaikkeen pyykkiin pesupähkinöitä, pahat tahrat kannattaa liottaa etukäteen mutta muuten toimii hyvin. Suosittelen kaikille :) Ympäristöystävällisempi vaihtoehto. Siirryin pähkinöihin jokin aika sitten, heti kun kuulin että sellaisia on, enkä enää vaihtaisi pois.

Mä oon käyttänyt Pirkan pesuainetta mutta viimeksi ostin varastoon Rainbowin ison paketin pyykinpesuainetta ja pahimpiin tahroihin laitan tahranpoistoainetta (Amway) joka on kyllä ollut tehokas, tosin sellasiin ei se tehoa jotka jo on niin pinttyneet että ne on vaan eikä lähde millään pesuaineella saatika tahranpesuaineella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Rainbow Color on tehokas, miedon tuoksuinen, edullinen ja ympäristöystävällinen.

Onko siinä zeoliittia?

Ei ole =) Tässä linkki, jossa on hyvää infoa pesuaineista: http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/?action=pesuaineet Tuolla Rainbow Color on vielä vanhalla nimellään Daily Color.

Yhteistyössä