G: Mikä on pisin aika mitä olet myöhästynyt töistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Mä myöhästyin tänään 2 tuntia!!! |O Onneksi ihana poikani herätti ja muistutti että tänään on päiväkotipäivä :heart: Harvoin myöhästyn töistä, tänään aamulla en vaan herännyt herätykseen :kieh: Kastuin aamulla ihan märäksi kun vettä tuli kuin esterin perseestä..

Mä oon kerran elämässäni myöhästyny töistä, n. tunnin verran kun en kans jostain syystä heränny herätykseen. Ja just edellispäivänä oli ollu päällikön kans pommiin nukkumisesta puhe :D

Olin opiskeluaikoina baarissa töissä ja työaika olisi alkanut 22.00. Mun kännykässä oli ollut jo pidempään jotain vikaa ja se oli sitten simahtanut kunnolla eikä mennyt enää päälle tai herättänyt mua. Heräsin sitten jossain vaiheessa. Oli talvi ja pimeetä, joten en osannut arvoida kellon aikaa ja muuta kelloa ei ollut kun kännykässä. Kävelin sitten kiiren vilkkaa töihin ja huomasin että baari ei ollut vielä auennut joten olin ajoissai. No sisälle päästyäni kuulin, että oikeasti se oli mennyt jo ajat sitten kiinni, koska kello oli 5 aamulla. Hävetti, mutta en saanut onneksi varoitusta kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27003397:
5 tuntia. Luulin, että on iltavuoro, vaikka olikin aamu. Eikä kukaan edes soitellut perään :D Työkaveri vaan totesi, että tasit tulla väärään vuoroon, kun saavuin.

Mulle on joskus nuorena käynyt samalla tavalla :D

Nykyisestä työstä olen myöhästynyt tunnin, oli sovittu aamupalaveri jonka unohdin ihan tyystin ja tulin siis alkuperäisen listan mukaan. Muutaman minuutin myöhästymisiä on silloin tällöin harvakseltaan.

30 minuuttia.. Toissa keväänä sohjokelillä juutuin auton kanssa kiinni pihatielle. Mies tuli hakemaan minut päätien varresta, hän oli vielä aamulla päässyt läpi samasta kohden. Esimiehelle soitin asiasta, että nyt myöhästyn

Yhteistyössä