G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Tanya
Ei varsinaisia fetissejä, mutta...

Naisella ehdottomasti pitkä tukka, miellyttävän seksikäs käheä ääni, vihreät tai ruskeat silmät ja niissä viettelevä katse...tiukka peppu ja pitkät sääret joissa ohuet sukat ja mielellään korkeakorkoiset nilkasta ja säärestä tiukat saappaat, taikka korkkarit. Nätit hoidetut kädet ja kynnet. Tiukat farkut ja napakoru, ui ui...Ei liian paljastavat vaatteet koska mukavampaa riisua kahdestaan ja katsella mitä löytyy paidan alta, kuin että tissit työntyvät jokaisen vastaantulijan silmiin...

Miehellä leveät hartiat, hauis, hymy....tiukka t-paita ja farkut tai hyvinistuva tumma puku ja kraka...Mies ei voi pukea päälleen mitään mikä kiihottaisi erityisesti, ei kiiltäviä paitoja, ei stringejä ei tangoja, hyi hyi, vaan ihan tavalliset vaatteet...
 
Sebastian
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Ei varsinaisia fetissejä, mutta...

Naisella ehdottomasti pitkä tukka, miellyttävän seksikäs käheä ääni, vihreät tai ruskeat silmät ja niissä viettelevä katse...tiukka peppu ja pitkät sääret joissa ohuet sukat ja mielellään korkeakorkoiset nilkasta ja säärestä tiukat saappaat, taikka korkkarit. Nätit hoidetut kädet ja kynnet. Tiukat farkut ja napakoru, ui ui...Ei liian paljastavat vaatteet koska mukavampaa riisua kahdestaan ja katsella mitä löytyy paidan alta, kuin että tissit työntyvät jokaisen vastaantulijan silmiin...

Miehellä leveät hartiat, hauis, hymy....tiukka t-paita ja farkut tai hyvinistuva tumma puku ja kraka...Mies ei voi pukea päälleen mitään mikä kiihottaisi erityisesti, ei kiiltäviä paitoja, ei stringejä ei tangoja, hyi hyi, vaan ihan tavalliset vaatteet...
Hei Tanya,
pitkästä aikaa tyylikkäitä kommentteja tällä foorumilla. Yhdyn sinuun. (älä käsitä väärin)
Aivan samat mielipiteet minullakin.
 
Mustasametti
Yllättäen kesken avioerotouhujen mieheni seksihalut nousivat ja hän paljasti kiihottuvansa pukeutumalla naisten alusvaatteisiin ja vaatteisiin. Minusta se ei ollut niin kaameaa kuin olin kuvitellut, rakastanhan juuri miestäni, vaikka hän yhden aamupäivän esiintyi mustissa hepeneissäni. lLpasin jopa jättää ne hepeneet hänelle avioerolahjaksi.
 
BondageBaby
Minua kiihottaa japanilaistyylinen sidonta köydellä, tiukasti köydet vartalon ympärille niin, että pienet solmut stimuloivat kehon pisteitä. Siinä avuttomassa tilassa olen vastaanottavainen kaikelle, mitä herrani minulle haluaa tehdä. Yleensä haluan hänen sitovan myös silmäni ja sen jälkeen hellästi ja kovasti piiskaa sekä höyhenen sivelyjä.
Sessio saa kaikin mokomin päättyä seksiin....
Lisäksi rakastan korsetteja, korkeakorkoisia saappaita ja kenkiä...
Vielä jos tähän soppaan saa liitettyä mukaan poliisin univormussa olevan henkilön, niin
siinä on kaikki fetissit yhdistettynä =)
 
Pervoeemeli
Korsetti! Kaikista parasta jos molemmilla on korsetti ja liivisukat. Myös pitkävartiset (yli polven) saappaat on sexyt. Ne tosin vain naisen päällä. Itse en sellaisia halua käyttää..
 
missä jörrikät?
Tuskin on mikään fetistinen minunkaan juttuni. ( Mikä sitten on fetissi )?
- keski-ikäinen suomalainen mies:
- vähän harmaata hiuksissa
- pieni vatsankumpu ( ei läskivatsa )
- hyvä normaalikäytöksinen mies ( ei makeileva )
- seikkailuun innostuva ( myös seksin saralla )
- serustelutaitoinen
- puhelias sopivasti ( ei lörpäsuu )
- osaa innostua asioista vaikka lapsenmielisestikin
- tarpeentullen vakavoitua
- tasa-arvoinen naisensa kanssa
- ym. ym.
Lyhyesti : Suomalainen tavallinen ihana jörrikkä saa kiihottumaan....nam!

 
M31
Minun fetissi on varmaan aika harvinainen. Minua kiihottaa, jos kaunis ja nuorehko(20-40v) nainen on pukeutunut klassisen naisellisesti ja konservatiivisesti.
Minut todella sytyttää ns."kirjastotätimäinen"tyyli, eli jos nainen on pukeutunut tyyliin:
hame/suorat housut, paitapusero ja neuletakki. Vielä jos hiukset ovat kiinni esimerkiksi
letillä tai nutturalla ja naisella on silmälasit, niin mä kyllä olen täysin myyty!
 

Yhteistyössä