G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Alistuva
Itse tykkäään vanhoista miehistä, oon 17v naineen ja en ole kertonut kavereille (harrasteluistani). Kun pyydän jonkun miehen hakemaan vikkupullon niin annan autossa tai vessassa naida. Joskus viikonloppun saa naida kun antaa viinaa tarpeeksi et haluttaa kunnolla, on tullut fetissi vanhempiin.
Nuoresta olen halunnut vanhempaa naista joka tekis väkisin. Sitten tutustuin vanhempaan naiseen mikä halus olla domina, sito huiveilla käteni sänkyyn. Runkkas ja nai (raiskas) kunnolla, välillä anto viiniä ja alotti uudestaan hieromaan ja naimaan. En tyttöystävälle ole kertonut että käyn välillä dominan luona, se tekee kaikkea mitä muuten ei kehtais halutakkaan. Saa tissiä ja pillua suuhun sidottuna. Kun menen kylään nainen hymyilee vain ja ottaa huivit esille ja rupee riisumaan minua, ja ilmeisesti nauttii kun saa (rääkätä) panna minua kunnolla. Se on kai fetissi kun tulee mentyä välillä (hoitoon) useinkin kylään.
 
Viimeksi muokattu:
Ilman vaatteita
Maallakun asuin nuorena tyttönä oli kesäsin olla ilman vaatteita. Kun muutin kaupunkiin 19v niin halutti vieläkin olla alasti. Sitten uskaltauduin riisumaan miesten edessä (srippaa), aluksi oli nolona kun vanhemmat herrat katselivät kiimasena. Siitä rupes nauttimaan ja yksityis tilaisuukssia sai vielä kimppakivaa ukoilta. Nyt en tiedä kunpi on kivempaa olla alasti vai monen naitavana, kumpikin on koukuttavaa.
 
Kuuno
Maallakun asuin nuorena tyttönä oli kesäsin olla ilman vaatteita. Kun muutin kaupunkiin 19v niin halutti vieläkin olla alasti. Sitten uskaltauduin riisumaan miesten edessä (srippaa), aluksi oli nolona kun vanhemmat herrat katselivät kiimasena. Siitä rupes nauttimaan ja yksityis tilaisuukssia sai vielä kimppakivaa ukoilta. Nyt en tiedä kunpi on kivempaa olla alasti vai monen naitavana, kumpikin on koukuttavaa.
K. K. K. = Kuuno Kunnolla Koukuttaa
 
Viimeksi muokattu:
Mika
Fetissini on kiskaista leveä nahkavyö farkuistani, taittaa se kaksin kerroin ja napautella sitä kättäni vasten samaan aikaan kun nainen laskee housujaan/nostaa hamettaan paljastaakseen pyöreän pyllynsä ja asettuu saamaan remmiä..
 
Lanzarote
Ehdottomasti korkkarin nussiminen, jossa on varvasaukko. Näkee toisinaan tosi seksikkäitä korkkareita naisten jaloissa. Voi että kun tekisi mieli pyytää naiselta korkkari jalasta ja käydä vessassa.
 
siivooja_m
Siivojana naisena olen pukuhuoneessa nähnyt monta nuorta poikaa alasti. Kiva kun katselee niin rupee seisoo. Sitten on tullut fetissejä harrastettua kun hieroo ja nai nuorta kullii.
Mami 55 tuo on kiva fetissi harmi kun en ole nuori mutta voisin tulla siivoomaan sinulle jos haluat. Sekin on minulle jonkillainen fetissi. Pomona sinä voisit sitten tehdä mitä vain haluaisit :)
 
Viimeksi muokattu:
Silmänilo
Olisi todella kiihottavaa, jos joku vieras katselisi kun tyydytän itseäni. Joskus kaverin luona yöpyessäni olen jättänyt verhot auki ja vastapäisen talon ikkunasta joku mies seurasi riisuutumistani ja jo se tuntui upealta!
 
Typy 16
Alkuperäinen kirjoittaja Silmänilo;11472719:
Olisi todella kiihottavaa, jos joku vieras katselisi kun tyydytän itseäni. Joskus kaverin luona yöpyessäni olen jättänyt verhot auki ja vastapäisen talon ikkunasta joku mies seurasi riisuutumistani ja jo se tuntui upealta!
erassilla

Jäin kesällä kimmakaverin mökille ja kun muut lähti ei jäänyt kun kaverin isä. Otin yläterassilla aurinkoa pikineissä kun mies tuli sanomaan että voi olla alastikkin aurinkoa ottaa. Ajatus kiihotti kun lähti pois, sitten olin alasti märkänä kun ajattelin että katselee. Tuli juttelee pelkät ohkaset pokserit jalassa, mistä näky kun sillä kulli seiso. Aluksi yritin olla katsomasta kun hiero munaansa, kiihotti kuitenkin kovasti ja levitin jalkojani. Sit tuli päälleni ja sain aikuista miestä ekaa kertaa, olin kokematon mutta opetti. Sitten haluski että olen alasti ennenkuin muut tuli takasin.
 
Fe Tissinne
erassilla

Jäin kesällä kimmakaverin mökille ja kun muut lähti ei jäänyt kun kaverin isä. Otin yläterassilla aurinkoa pikineissä kun mies tuli sanomaan että voi olla alastikkin aurinkoa ottaa. Ajatus kiihotti kun lähti pois, sitten olin alasti märkänä kun ajattelin että katselee. Tuli juttelee pelkät ohkaset pokserit jalassa, mistä näky kun sillä kulli seiso. Aluksi yritin olla katsomasta kun hiero munaansa, kiihotti kuitenkin kovasti ja levitin jalkojani. Sit tuli päälleni ja sain aikuista miestä ekaa kertaa, olin kokematon mutta opetti. Sitten haluski että olen alasti ennenkuin muut tuli takasin.
Kuuno oli alasti, mutta sitten haluski että on alasti, ha ha haa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei helvata
Kokopaikkaiset ratsastushousut ja ratsastussaappaat. Likaisten saappaiden ja housun paikkojen nuoleminen ja alistuminen heppanaisen valtaan, ai että.

Ratsastaminen, hevoset, talli-vaatteet. Kyllä noista on erotiikka kaukana. Akat on kiinnostunu hevosistaan ja housutkin enemmän leventää persettä kuin tekis siitä kiinnostavan. On ne vaan rumia vaatteita. Kaiken lisäksi ne tallihommat vie helvetisti aikaa.

Joskus olen nähnyt tiukkoja valkoisia housuja ja mustia saappaita naisilla jotka ratsastaa telkkarissa, ne on ihan ok, mutta voin kuvitella miten paljon ne käyttää aikaansa siihen hevosteluun. Ja nämä ei ole ne normi tallikamppeet..
 
Viimeksi muokattu:
Rbfet
Ratsastaminen, hevoset, talli-vaatteet. Kyllä noista on erotiikka kaukana. Akat on kiinnostunu hevosistaan ja housutkin enemmän leventää persettä kuin tekis siitä kiinnostavan. On ne vaan rumia vaatteita. Kaiken lisäksi ne tallihommat vie helvetisti aikaa.

Joskus olen nähnyt tiukkoja valkoisia housuja ja mustia saappaita naisilla jotka ratsastaa telkkarissa, ne on ihan ok, mutta voin kuvitella miten paljon ne käyttää aikaansa siihen hevosteluun. Ja nämä ei ole ne normi tallikamppeet..
Puhuinkin ratsastushousuista ja saappaista jotka ovatkin mielestäni erittäin seksikkäät ;) Mutta makuasioitahan nämä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä