G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
saapasfani
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Minusta kaikkein kuuminta on ihana BBW nainen ja facesitting. Se saa minut niin kuumaksi ja olon aivan oudoksi. HArmillisen vähän vain tuollaisesta pitäviä BBW naisia on :(
 
kalju
Mulla voimakas fetissi seksikkäisiin korkakorkoisiin piikkikorko kenkiin,29v naisena olen jo kerennnyt haalia niitä aika moisen kokelman,erinlaisia,eri korko korkeuksilla,on platform kenkiä piikkikoroilla ja palikka koroilla(13-20cm korkoja),avokkaita,nilkkureita,saapikkaita,sandaletteja 10cm-17cm stiletti koroilla,sexyimmissä puolet korkoa on terästä,toinen heikkouteni ovat kauniit puukengät
 
Malmin Micke
Itselläni on stringit ja naisella on farkut+teepaita. Nainen sitonut mut seisaltaan käsistä ja jaloista taputtelee takapuolelle, koskettelee ja katsoo. Hiukan ruoskii.

Harmi ettei naiset tykkää.. siksi jää haaveeksi. Ei ole sellaista täältä Helsingistä vielä löytynyt. :( En halua kokea missään "klubeilla" vaan oman naisen kanssa.
 
bam-bi
Olen exhibitionisti. Siihen liittyen teen kaikenlaista hölmöä, kun sitä tuntuu. Viimeisin oli, kun kävin fysikaalisessa hoidossa, hoitajana nuorehko upeakroppainen nainen. Join runsaasti ennen hoitoa ja pidättelin vaikka oli ihan pakko mennä pissalle. Kun fyssari käänteli ja venytteli jalkojani, tuli pissat housuun, enkä voinut mitään. Se meni juuri niin, kuin olin ajatellut. Fyssari kuivaili paikkoja ja haki omat varahousunsa. Minua se tilanne bi-nä kiihotti kovasti.
 
vierailija
Ihania fetissejä ihmisillä! :)

Toiset tykkää pitkistä ja komeista, minä taas lyhyistä ja rumista miehistä...
Jossain vaiheessa minulla oli lihasfetissi ja toteutin sitä lyhyen(?) 175cm ja 100kg:n miehen kanssa...aah, niin ihanaa! Kun vielä kemiat osui kohdalle...

Nykyään näen märkiä päivä unia ihanan, hyväkyrpäisen miehen kiihotuksesta...siitä, että hän palvoo minua, tuottaa kiduttavaa nautintoa ja tulee itse lähes reisille kiihotuksesta...vielä kun sen saisi kokea!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mm. erilaiset työhaalarit, kypärät, saappaat, hengityssuojaimet, prätkäkamat. Parasta on luiskauttaa hyvin voideltu pepputappi sisään, pukeutua rauhassa haalareihin, saappaisiin ym. suojakamppeisiin ja tuntea kuinka kiima pikkuhiljaa nousee sietämättömän kovaksi. Jos on kondomi haalarin alla, voi lastin päästää sitten huoletta sinne, tai sitten kalu ulos nappien välistä ja lastit vaikkapa voidellulla kumihanskakädellä ulos :)
 
vierailija
En lukenut kaikkia, mutta varmaan aika yleistä:

Laueta naisen sisään ja nähdä kun sperma valuu pimpistä. Ja kun laukeaa suuhun, nähdä sperma ennen kuin nainen nielee.
 

Yhteistyössä