G:Mikä on fetissinne

  • Viestiketjun aloittaja Utelias Liinu
  • Ensimmäinen viesti
Matti Vaan
Viimeksi muokattu:
mq
No joo, mulla fetissinä kanssa korkkarit naisella. Tai no tarkemmin sanottuna on mukava nähdä nainen kävelemässä hiekalla tms. pehmeällä alustalla johon hänen korkonsa uppoavat =) tai toinen että nainen kävellessään / seistessään jossain astuu huomaamattaan maassa lojuvien tavaroiden tai muiden päälle ja tuhoaa ne koroillaan.

Jos naiset tätä lukisi niin voisitte sanoa mielipiteenne tälläisestä, ja kertoa uppoamisesta
 
X-mannen
En tiedä onks tää nyt sen kummempi fetissi, mut kesällä nuori ja kaunis nainen jolla hyvänmuotoset rinnat tiukan topin tai paidan alla, eikä rintsikoita. Nännit nöpöttää läpi, kiihottaa ihan saakelisti..

Ihmettelen aina näit iltiksen muotipoliiseja jotka ilkkuu naisia joil ei o liivejä päällä. Tarviiks niitä aina olla, jos paikat on kunnos ja varsi timmi? Nännit on seksikkäät.
 
sampocaro
Mulla on tosi voimakas peppufetissi.. Kaikki mikä liittyy naisen peppuun on aivan ihanaa.. Omaanikin saa koskea.. En voisi elää ilman.. Nuoleminen, paneminen, dildot, sormet, kaikki..
 
vanhempaa
Minä kiihotun monenlaisista asioista.
Yllätyksellinen rakastelu joka tulee ihan varoittamatta esim jos olet tiskaamassa mies tulee ja ottaa takaapäin varoittamatta.
Myös virkapuvut ei ehkä niinkään uniformut (paitsi poliisin) vaan nykyinenkin seksikumppani on nuohoaja ja ai että mä käyn kuumana kun tulee nokisena töistä, on ihan yli seksy... yleensä olen itsekkin nokinen sen jälkeen ;)
Myös sidonta on kiihottavia alueita mutta kumppanin pitää olla ehdottoman luotettava...
Joskus on ollut haavenna saada useampaa miestä mutta on ollut lievästi vaikeaa toteuttaa, mutta en odota mieheltä mitään kummia kommervenkkejä sängyssä, itse pidän suihin ottamisesta sekä ottavana että antavana osapuolena, rintojenväliin paneminen on mukava maerrasmiehenhuste.
Ei ole montaa asiaa johon en suostu mutta ne joihin en suostu ovat sitten ihan ehdottomia.
Kaikista kiihottavinta miehessä on itsevarmuus kera kiimaisten katseiden, pitkin päivää jatkuva härnääminen niin että kun aika ja paikka löytyy vaatteet repeilee ja meno on hurjaa...
Itse tykkäään vanhoista miehistä, oon 17v naineen ja en ole kertonut kavereille (harrasteluistani). Kun pyydän jonkun miehen hakemaan vikkupullon niin annan autossa tai vessassa naida. Joskus viikonloppun saa naida kun antaa viinaa tarpeeksi et haluttaa kunnolla, on tullut fetissi vanhempiin.
 
Viimeksi muokattu:
ALLI
Nuoresta tytöstä asti on on ollut alistamiis ja raiskaus haluja. Nyt kun olen vanhempi olen vanhemman miehen kanssa mikä tekee mitä haluun. SE on vaan kivaa kun antaa isooo kyrpää kyselemättä kunnolla.
 
Kikka koukussa
Itse tykkäään vanhoista miehistä, oon 17v naineen ja en ole kertonut kavereille (harrasteluistani). Kun pyydän jonkun miehen hakemaan vikkupullon niin annan autossa tai vessassa naida. Joskus viikonloppun saa naida kun antaa viinaa tarpeeksi et haluttaa kunnolla, on tullut fetissi vanullut hempiin.

Olen jo 19v tytsy ja halun vaihtelua vanhemmista. On tyydyttävä fetissi kun antaa vanhemman miehen tyydyttää itsensä. Se vaan joskus ixokulloselle antaa nussia kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Poikasinkku
Ihana Kaunis Vaalea pitkähiuksinen nainen käsissään kiiltävät ja Ihanat nirskuvat pienet nahkahansikkaat. Nainen, joka olis kova painamaan peukuillaan ihanasti nappeja nahkahansikkaillaan syvälle peukku kaaressa. Olis ihanaa tsiigattavaa ku kulkee naisen kans joukkoliikentees<3 Mä venaan ja tsiigaan ihailevast ku nainen painaa voimakkaasti nahkahansikkaillaan nappia peukuillaan. <3 Ja Ihanaa kuunneltavaa ku nainen nirskuttaa nahkahansikkaitaan tankojen avulla

Lisäx naisella olis välil kova halu tyydyttyy mua hankaamalla mun siitintä edestakasin nirskuvien nahkahansikkaiden avulla tässäkin tilantees.
Nainen: Tää tekee sulle poika vaan hyvää ku välil hangataan sun siitintä eestaas ni torjutaan impotenssia varsinkin myöhemmäl iällä. Ja sillonkin jos impotenssi joskus meinaa yrittää tulla sun päälle ni pyydät mua apuun. Sillon ku aletaan hankaamaan sun siitintä mun käsillä ja mun ihanilla nahkahansikkailla ni sillon ainaskin alkaa tulemaan tai valumaan sulta spermaa ulos.
Mies: Voi kiitos sä oot tosi ihana vaimo. Rakastan sua <3


Vii
 
fetissi uudestaan ja u..
et halua sperman valua hansikoille ? Mustille varsinkin ? Ja varsinkin naisen nähden ? Minusta ei ole sen eroottisempaa näkyä, kuin mustahanskainen nainen ja terskasta valuva sperma.
Keltaisissa kumihanskoissa naapurin nainen runkkaa kun tykkää nuoresta munasta, välillä kunnolla kun haluu katsoa kun laukee. Tulee mentyä uudestaan vaikka laittaa heti keltaiset käteensä ja alkaa ottaa housujani pois. Välillä innostuu ja nai niin että on märkänä kun päästtää itsensä rakonkin laukeamaan. Tulee silti mentyä uudelleen käsittelyyn.
 
jänkäjoonas1943
Keltaisissa kumihanskoissa naapurin nainen runkkaa kun tykkää nuoresta munasta, välillä kunnolla kun haluu katsoa kun laukee. Tulee mentyä uudestaan vaikka laittaa heti keltaiset käteensä ja alkaa ottaa housujani pois. Välillä innostuu ja nai niin että on märkänä kun päästtää itsensä rakonkin laukeamaan. Tulee silti mentyä uudelleen käsittelyyn.
Kappas vain "Kuuno Kunto" kuntoilee taas!
 
Viimeksi muokattu:
M-53
Kun tytärpuoli on vierailulla ja ollaan olohuoneessa. Hän istuu sohvalla vastapäätä minua ja lukee kirjaa. Vaimo nukkuu toisella sohvalla ja hengittää raskaasti. Hän on väsynyt pitkän työpäivän jälkeen. Tyttärellä on lyhyt hame ja vartalonmyötäinen pusero, jonka useampi nappi on auki. Ihanaa tissiä ja tissivako näkyy paljaana reilusti. Sääret hän on nostanut myös sohvalle. Paljaat reidet ovat näkyvissä rohkean ylös.

Istun vastapäisessä nojatuolissa, ja seuraan häntä salaa silmälasien ja lehteni takaa. Lasken lehden polvieni päälle, muka keskittyen television katseluun. Todellisuudessa peitän sillä pullottavan kyrpäni, joka on pingottanut verkkarini edustan näkyvästi.

Kun tytär vaihtaa asentoa näen vilauksen hänen haarojen väliin. Valkoiset pikkarit vilahtavat hetken silmissäni. Sydämeni lyö muutaman ylilyönnin. Vilkaisen välillä telkkuun päin, kuin hämätäkseni minne todellisuudessa tuijotan. Tytär on niin keskittynyt kirjaansa ettei huomaa miten hänen reitensä eranevat yhä leveämmälle. Nyt näen suoraan ihanaan pesään, missä valkoisen ohuen kankaan peittämä musta karvapensas kuultaa.

Hivutan käteni lehden alle ja siellä verkkarien sisään. Puristelen kovana seisovaa sauvaani samalla kun tuijotan tytärpuoltani suoraan haarojen väliin. Alan hitaasti vetelemään esinahkaa edestakaisin, samalla varoen ettei lehti rapise kuuluvasti ja paljasta tekemisiäni. Tuntuu niin hyvältä että pitää puristaa kalun juuresta voimakkaasti, että en laukea housuihini.

Olen aivan kiiman hurmiossa että en huomaa kun tytär seuraa nyt minua. Kun nostan katseeni, hän hymyilee ja katsoo minua silmiin ja sitten hitaasti liikkuvaa kättäni. Hänen reidet ovat edelleen erillään. Vilkaistuaan vaimooni, eli äitiinsä päin, hän levittää reisiään enemmän ja laittaa kirjan sivuun. Hymyillen hän nojautuu taaksepäin ja vie toisen kätensä pikkarien peittämän pillunsa päälle ja hyväilee sitä.

Sydän meinaa pompata ulos rinnastani, kun katson miten hän työntää kauniit sormensa pikkarien sisään ja liikuttaa niitä rytmikkäästi. Huomaan miten hänen hengitys on muuttunut raskaammaksi. Toisella kädellä hän hyväilee ja puristelee rintojaan puseron päältä, kunnes työntää käden puseron sisään.

Laitan varovasti lehden pöydälle ja annan tytärpuolen nähdä mahtavasti pullottavan housujen etumuksen. Puristelen kankaan läpi kovaa kyrpääni, kunnes otan toisella kädellä kiinni huosunkauluksesta ja vedän mahtavassa seisokissa olevan kyrvän paljaaksi. Totean, miten vaimon hengitys on muuttunut entistä raskaammaksi kuorsaukseksi.

Tyttären silmät suurenevat ja hänen suunsa muuttuu ooksi, kun hän seuraa, miten otan kullin varresta nyrkkiotteen ja alan vedellä esinahkaa edestakaisin. Kiihdytän tahtia samalla seuraten hänen käsien nopeutuvaa liikettä. Taas pitää pysäyttää runkkaaminen ja puristaa vartta, koska en halua vielä laueta.

Tytär nostaa peppuaan ylös ja hivuttaa pikkarit pois jalastaan, paljastaen koko ihanan paljaan pillunsa nähtäväkseni. Hän suukottaa pöksyjään ennenkuin heittää ne minulle. Nappaan ne kiinni ja painan kasvojani vasten. Tunsin kostuneista pikkareista ihanan naisen kiiman tuoksun. Painoin pillun kostuttaman kohdan suutani vasten ja suukottelin ja nuolin pienen pieniä suloisia pikkareita. Työnsin ne kokonaan suuhuni ja nautin niistä.

Tytär alkoi voihkia tyydyttäessään itseään siinä minun katsoessa, ja hänen piti nousta ja mennä vessaan. Ohimennessään hän pysähtyi ja otti kiinni kyrvästä ja kumartui antamaan suukon pikkukaverille. Minä nousin myös ja menin vessanoven taakse kuuntelemaan miten hän vaimeasti huohottaen antoi tulla itselleen orgasmin.

Kun hän tuli vessasta olin odottamassa häntä keittiön ovella ja vinkkasin hänet keittiöön. Kyrpä seisokissa painoin hänet keittiön pöytää vasten ja laskin housuni alas. Hän auttoi nostamaan hameensa ylös ja kumartui pöytää vasten. Pöydästä tukea ottaen hän kumartui sen päälle ja levitti reisiään. Nostin vielä hänen toisen jalan keittiötuolin päälle, jolloin näin elämäni seksikkäimmän pepun ja pillun paljaana vastaanottamaan minun oksankovana seisovan kullini.

Hän ohjasi kyrvän pillunhuulien väliin ja antautui naitavaksi mitään estelemättä. Tiukka liha puristui kyrvän ympärille kun nussin mielettömän kiiman vallassa. Ei siinä kauan kestetty hun huohotusta pidätellen laskin mahlani syvälle tytärpuolen ihanaan pilluun.

Vähin äänin kävin pesulla, ennenkuin laitoin iltateen valmiiksi ja herättelin vaimon iltapalalle ennen nukkumaan menoa. Kun vaimo heräsi, oli tytär taas sohvalla lukemassa kirjaansa. Ei tainnut hyvin keskittyä sen lukemiseen, kun hän seurasi minua ja lähetti silmäniskuja ja lentosuukkoja vähänväliä.
 
18 nainen
Olen jo 19v tytsy ja halun vaihtelua vanhemmista. On tyydyttävä fetissi kun antaa vanhemman miehen tyydyttää itsensä. Se vaan joskus ixokulloselle antaa nussia kunnolla.
Vanhempaa? Kotoota lähden "tyttöjen iltaan" vaikka menenkin jonnekkin hotellin paariin missä annnan jonkun vanhemman miehen iskeä. Vuoden tehnyt ja siitä on tullut fetissi kun vieras mies rupee naimaan. Siihen on jäänyt koukkuun kun välillä saa kun huora kullia kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Viimeksi muokattu:
Mimimimii
Heips!

Kivat satiinisen pitsiset naisten seksikkäät alusasut ja sukkahousut, avovaimokin tietää että pidän ja kivasti kiusaa. Tälläkin hetkellä minulla alla musta pitsibody sukkanauhoilla ja stayupit.

Kivan napsakka ja sopii myös miehille.



Kertokaa mikä on se mikä saa eniten kiihottumaan: Mibulla se on tiukka pylly miehellä ja pikkustringit
 
Viimeksi muokattu:
Tennari
Nainen, voivatko tennarit jalassasi tuntua seksikkäältä? Ei varmaan ole ihan joka naisen ajatuksissa ensimmäisenä kumminkaan..

Täällä mies jonka mielestä nainen valkoisissa varsitennareissa on kutkuttavan seksikäs näky.
Tiukat saapikkaat tai korkkarit eivät myöskään ole hullumpi idea. Lisämausteeksi ehkä pikkuisen bondagea tai jotain muuta kivaa.. ;-)

Löytyykö samanhenkistä naista joka haluaisi eroottisten ajatusten/tarinoitten vaihtoon aiheen tiimoilta aivan tavallisen avarakatseisen heteromiehen kanssa. Semmoista pientä salaista piristystä arjen tylsyyteen :)

Jos sait lämpimiä värinöitä niin kirjoita
nox1(at)luukku.com
 
Kun saa/pitää antaa
Heips!

Kivat satiinisen pitsiset naisten seksikkäät alusasut ja sukkahousut, avovaimokin tietää että pidän ja kivasti kiusaa. Tälläkin hetkellä minulla alla musta pitsibody sukkanauhoilla ja stayupit.

Kivan napsakka ja sopii myös miehille.
un

Mulle vanhempi mies tuo naisten vaatteita, itse en kehtaa kun oon 17. Ostaa korsetteja ja verkkosukkia ym ja tykkää katsella niitä päälläni. Sitten kun kiihottuu mun takapuolesta haluu luonnossa että maksan naisten vaatteet, olen sen fetissin mukaan kun haluaa. Kyllä tulee käytyä vaik ei tahtos mut jokin tekee että alistetaan korseteissa ym. muissa jutuissa.
 
Viimeksi muokattu:
ELLIT
Alkuperäinen kirjoittaja Kun saa/pitää antaa;11138340:
un

Mulle vanhempi mies tuo naisten vaatteita, itse en kehtaa kun oon 17. Ostaa korsetteja ja verkkosukkia ym ja tykkää katsella niitä päälläni. Sitten kun kiihottuu mun takapuolesta haluu luonnossa että maksan naisten vaatteet, olen sen fetissin mukaan kun haluaa. Kyllä tulee käytyä vaik ei tahtos mut jokin tekee että alistetaan korseteissa ym. muissa jutuissa.

eihän tämä ole ok! Ellit vastuuta!
 
Paljaalla
Tykkään aivan mielettömästi runkata paljasta kyrpää naisten pitkävartisiin talvisaappaisiin. Kun esim. kylässä oleva, vaikka lähisukulaisnainenkin on meillä, niin salaa hiplaan hänen saappaitaan. Tilaisuuden tullen runkkaan saappaan varteen kietomaani kyrpää ja annan sperman ruiskuta sisään kenkään. Vähän nenäliinalla kuivaan turkisvuorta, ja kukaan ei huomaa mitään. Ei mee kauan, kun saan mahtavan ja voimakkaan orgasmin. Taas tänäiltana saan "vierasta saapasta".
 

Yhteistyössä