G: Miksi parisuhdestatuksesi näkyy/ei näy Facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupia kehiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallupia kehiin

Vieras
Kysymys kaikille Facebookin käyttäjille:
Näkyykö sinulla Facebookissa, että olet/et ole parisuhteessa ja kenen kanssa?
Jos näkyy, miksi haluat sen näkyvän profiilissasi?
Jos ei näy, miksi et halua sen näkyvän profiilissasi?

Ei näy, koska mulla on kavereissa paljon sukulaisia ja entisiä kavereita joiden kanssa en ole juurikaan tekemisissä, enkä halua ilmoitella heille milloin seurustelen ja milloin en. Varsinkaan sitä muuttumista varatusta sinkuksi en halua kaikille esitelä.

Näkyy, koska on monta vuotta kestänyt parisuhde kyseessä. Mieheltä menee myös herne nenään jos piilotan sen, ottaa henkilökohtasena loukkauksena että häpeän häntä ja haluan piilotella :D se on myös kätevää kun opiskelibabileissä ym. tapaa innokkaita ihailijoita joita ei henno suoraan torjua, niin fbstä sitten näkevät asian ja rauhoittuvat :D

Jos eroaisin niin sitteb en laittaisi tilannetta ollenkaan näkyviin ja poistaisin myös sen x ei ole enää parisuhteessa automaattipäivityksen.

Niin ja joskus kyllä tekisi mieli näpäyttää ihmisiä fbn pitämisestä totuudentorvena ottamalla se parisuhde pous vaikka ei oikeesti olla erottu.. (köyhillä on halvat huvit vai mitenkä se meni :D)

Me ollaan oltu naimisissa paljon ennenkuin facebook on keksitty, joten tottakai se näkyy. Kyllä mä ton siippani kehtaan aviopuolisokseni tunnustaa ihan julkisesti. Myös lapset on merkitty tyttäriksi ja pojaksi, yhtenä perheenä ollaan myös somessa!

Ei ole näkynyt koskaan. Ei silloin kun asuttiin yhdessä, kun mentiin naimisiin, kun erottiin, kun olen sinkku, kun tapailen jotain. Ei näy. Miksi mä haluisin kaikille siitä päivittää? Ne joiden haluan tietävän, tietää muutenkin. Enkä mä ymmärrä tuota lainkaan että kavereina on sellaisia jotka vonkaa ja joille täytyy facebookissa näkyä että varattu. Siis yhäkö jotkut vaan kerää satoja kavereita? Ihan niitä melkein tuntemattomiakin kun niitä on paljon? Mä taidan olla liian vanha koska mulla on vaan kavereina ne oikeat kaverit jotka tietää muutenkin mun parisuhdestatuksen, missä kaupungissa asuin, missä kävin koulun, missä olen töissä jne.

Näkyy nimen kanssa. Näin etäisemmätkin tutut tietävät kenen kanssa olen naimisissa. Minulla on kavereina mm. vanhoja koulukavereita joiden kanssa en ole muuten tekemisissä.

Näkyy että olen naimisissa ja kenen kanssa. On myös näkynyt ennen seurustelut jne. En nää syytämiksi ei näkyisi. Jos olisin sitä tyyppiä, joka eroaa ja aloittaa suhteen vähän väliä, sitten en laittaisi.

Mulla ja myös vaimolla näkyy, e?tä ollaan naimisissa ja kenen kanssa. Oltiin naimisissa jo ennen Facebookiin liittymistä, joten ei tarvitse puolitutuillekaan selitellä, miksei heitä kutsuttu häihin tms. Ymmärrän kyllä, etteijättää varsinkaan vakiintumattomat ihmiset halua kaikille seurustelun aloittamista tai loppumista "mainostaa"

Samaa vois kysyä miksi plussalaisen profiilissa on maininta joillakin?

Ja ihan sen takia näkyy koska on mahdollisuus näkyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä