G: Millaiset polttarit haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Polttaripirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaiset kuin mulla olikin. :) Hauskanpitoa ja rentoutusta kaverien seurassa. Käytiin vähän actionilla päivällä (tekemässä juttuja, joita ei yleensä tee eli esim. sumopainimassa), sitten rentouttavia hoitoja kauneushoitolassa ja illalla rento mökki-ilta kaverien kanssa saunoen. :)

mitään sellaista mun häpäisemisjuttuja. Siis aivan älytöntä pistää sulhanen tai morsian esittämään jotain huoraa tai lehmää tms. siis hohhoijaa. Lapsellista.

Miksei sitä vois juhlia ihan vaan ja pitää hauskaa hyvien ystävien kanssa vaikka jossain mökillä tai muussa vastaavassa, ihan vaan omalla porukalla. Juteltais vaikka kaikesta mitä ollaan yhdessä koettu ja syötäis hyvin ja vähän juotaiskin.
Mä en tajua noita jotka menee tuonne kaupungille häpäisemään itsensä..... :o

Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
Sellaiset kuin mulla olikin. :) Hauskanpitoa ja rentoutusta kaverien seurassa. Käytiin vähän actionilla päivällä (tekemässä juttuja, joita ei yleensä tee eli esim. sumopainimassa), sitten rentouttavia hoitoja kauneushoitolassa ja illalla rento mökki-ilta kaverien kanssa saunoen. :)

:)

Alkuperäinen kirjoittaja morsian:
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:

:)

Ja olikin. Kaasona oli mun sisko, joten tiesi, mistä tykkäisin. Itsekin oli järjestänyt hänelle vastaavanlaiset pari vuotta aiemmin, joten sinänsäkin tiesi tarkkaan, mistä tykkään. :D

Yhteistyössä