En anna hankkia ollenkaan. ei minullakaan ole. Minä haluan, että mieheni suutelee minua korviin, koska korvalehdet tuntevat hyvin. Eikö teitä suudella korviin?
Mun puolesta vaikka 6kk mitä aiemmin sen parempi,ottaa mua pikkasen päähän että äiti meni laittaa mulle 3v korvikset ...olin heilunu kun heinämies ja nyt on sitten niin että vasemman puolen korvareikä niin alhaalla että se on vaan ajan kysymys milloin repee... |O |O :headwall:
Mie muistin, että tyttärelle pistettiin viisi vuotiaana, mutta se olikin neljä. Oppi sanomaan "korrrrrrvikset" ja oli sovittu, että kun r-kirjaimen oppii, korvikset saa. Ja niin hän saikin.
sitten kun lapsi osaa niitä itse pyytää! meillä tyttö sai nyt 7v lahjaksi lahjakortin jolla voi mennä laittamaan korvikset,saas nähdä koska mennään ne laittamaan
kun itse pyytää,mä en ymmärrä miksi ihan pienille laitetaan,ne tuskin niitä itse toivoneet eikä niistä mitään ymmärrä,enempi äidin halut taitaa olla täs kyseessä,mut jokainen saa tietty tehdä miten haluaa,mä en vaan ymmärrä.
Ei mullekkaan mitään nännilävistyksiä laitettas vaan sen takia jos mies haluaisi.