G: Minkä pituinen parisuhde/liitto on sinusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tulee joulukuun alussa (9.12) 10-vuotta yhteistä taivalta täyteen
(10v kihlapäivä on sitten 17.4.09).
Tuntuu kyllä piiiiiitkältä ajalta, vaikka ei me nyt niin kauhean kauan olla oltu kimpassa, verrattaessa näihin 30-40-50..vuotta yhdessä olleisiin..

Mun mielestä 20 vuotta on sellanen aika, jota vois jo sanoa pitkäksi ajaksi parisuhteessa. Tosin se aika menee niin äkkiä, ettei se missään tunnu. Meillä takana 22 vuotta avioliittoa ja 26 vuotta yhdessäoloa.

Meillä tulee ens keväänä 10 vuotta täyteen yhdessäoloa. Kyllähän mun mielestä ollaan pitkään yhdessä oltu, mutta on tää aika kyllä mennyt tosi nopeestikin. Edellinen suhde kesti 5 vuotta ja silloin vaihdoin lennosta nykyiseen mieheeni.

Muistan miten silloin edellisessä (vaikeassa) suhteessa tuntui suorastaan vastenmieliseltä ajatus kymmenen vuoden suhteesta. Peilasin tietty siihen vaikeaan suhteeseen ja mietin miten helvetillistä sitä olis vaan jatkaa ja jatkaa.

Mutta nyt...tuntuu että suhde vaan paranee vanhetessaan. Ja hassua että sitä vaan edelleen on toiseen rakastunut. Toki välillä on vaikeitakin aikoja, mutta tuntuu kyllä että koko ajan vähemmän. Sitä tuntee tuon toisen kuin omat taskunsa ja silti se välillä pystyy yllättämään mut jollain piirteellään. Enkä voi lopettaa ihmettelemästä miten hyvä ja "puhdas" tuo mieheni on. RAKASTAN :heart: :heart:

Riippunee asianosaisten iästäkin. Itse en ole vielä edes 28v täyttänyt, mutta yhdessä ollaan oltu jo 11 vuotta mieheni kanssa (2 lasta). Meidän ikiin katsottuna, kyllä tuo 11v on pitkä suhde. Mutta jos katsotaan koko elämän mittapuulla niin ehkä 20 vuotta ja siitä eteenpäin on pitkä liitto...

Riippuu vähän ihmisten iästä jne.

Me ollaan seurusteltu reilu 5,5v josta kihloissa reilu 5v ja naimisissa 2v. Lapset nyt 3,5v ja reilu 2v enkä osaa pitää tätä pitkänä. Nyt ehkä sellainen 10v tuntuisi pitkältä?

Pikkuveli ja vaimonsa taas ovat seurustelleet 7v josta naimisissa kohta 2v ja sitä pidän pitkänä koska suhteen alkaessa olivat 15v ja 16v.

no me ollaan oltu suht pitkään yhdessä,18-vuotiaasta alkaen... :heart:
nyt on 20 vuotta yhteistä eloa takana,joista 12.v.naimisissa ja "still going strong"! ;)

toivottavasti loppuelämä yhdessä. Mun vanhemmilla pitkä avioliitto,56 vuotta tuli täyteen ennen isän kuolemaa... se on jo saavutus!!

Yhteistyössä