G:Minkälaista ja minkätuoksuista dödöä tykkäät käyttää? Mikä sinulla on nyt käytössäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siripiri

Vieras
Käytätkö suihketta, stickiä vai roll on-dödöä?

Mä tykkään yleensä esim. green tea-tuoksuisista ja hedelmäisistä. Tällä hetkellä käytössä on Nivean Lotus scent-tuoksu deo roll on-dödönä.

Lidlissä oli joskus mangon tuoksuista suihkedödöä. Siihen tykästyin, mutta nyt sitä tuoksua ei oo siellä pitkään aikaan ollu.:'(

Arkikäytössä käytän roll oneja. Töihin laitan suihketta, koska kuivuu nopeammin kuin deo roll on. Puikkomaista kokeilin yhden kerran, mut ei ollut mun juttu.;)

Käytän tätä:

gallery

Suihkedödöjä en ole voinut käyttää muutamaan vuoteen. Ihottuman takia.

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat tuoksua karmealta dödöltä. Ne hajut on mielestäni aika kamalia.
Käytän siis aina tuoksutonta dödöä. Sen lisäksi sitten laitan jotain luonnosllista tuoksua (mm. aromaattisia öljyjä)

Käytän yleensä "punaisia" Palmoliveja, tuoksuvat hyvältä ja ennen kaikkea; pitävät hien(hajun) veks.
Nyt kuitenkin käytössä Lidlin punainen, vihreä ja sensitive vaihdellen (Cien).

Minun mielestäni useimmat dödöt eivät haise karmealta, ainakaan sen karmeammalta kuin muka luomut öljyt.

Joku vaaleanpunainen Rexona taitaa olla käytössä. Aina roll on, suihkedödöt leijailevat nenään ja laittavat tällaisen hajusteyliherkän nenän vuotamaan. Garnier Minerals (violetti) oli tosi hyvä, kunnes herkistyn sille ja sain karmean ihottuman kainaloihin.

Mullakin yleensä jotain rexonan tai joskus pirkan suihketta. Tuoksun perusteella en valitse vaan tehon. En tykkää roll-oneista, toisinaan tarvii dödöä lisätä ei-just-suihkunraikkaalle ihollekin.

Alkuperäinen kirjoittaja voijös;29371093:
miksi haluat täysin tuoksuttoman dödön? Hajuton ja väritön ihminen.

Ei se haittaa jos on hieman hyvää hajua. Mut usein ne on liian voimakkaita tai muuten ei miellytä. Ja sit jos vielä koteusvoiteetki haisee ni ei kiva.

Käytän LV:n hajustamatonta roll-onia. Ei mun dödön tarvitse miltään tuoksua ja ihan töidenkin takia pitää olla hajuton. Vapaa-ajalla saatan sitten suihkauttaa hajuvettä vähän jos siltä tuntuu.

Palmolive aromatherapy sensual -deodoranttia. Punainen korkki. Hyväntuoksuinen ja pitää hajut pois vuorokauden.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/palmolive-aroma-sensual-50-ml-naisten-roll-on-deodorantti#spca

Yhteistyössä