G: missä tapasit kultasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkuuteen kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Töissä, koulussa, ravintolassa, kotibileissä, kaverin välityksellä, netin kautta, baarissa, lentokoneessa... Ei se pelkkä paikka vaan myös ajan ja elämäntilanteen pitäisi olla oikea, puolin ja toisin. Ja ennen kaikkea pitää olla valmis avoimin silmin katsomaan ympärilleen. Kukaan ei tule ajatuksen voimalla kotoa hakemaan.

Nykyinen löytyi opiskeluiden merkeissä ulkomailta.

Ravintolassa 24-vuotta sitten. Menimme sänkyyn samanties ja naimisiin pikaisesti. Kolme lasta syntyi seuraavan neljän vuoden sisällä.
Onnenkantamoinen.
Rakastamme toisiamme.

Eka kerran mun kotonani kun tuli veljensä perässä kesälomalle ja minä olin vasta jotain 15-vuotias.
Kävin kaikki koulut loppuun myös ammattikoulun ja siitäkin meni vielä vuosi ennenkuin muutin mieheni luo asumaan ja olin silloin 20-vuotias.
Viime kesänä tuli 23-vuotta avioliittoa täyteen, neljä lasta + yksi lastenlapsikin on jo.

Biletyksellä ja baarireissuillahan niitä romansseja on syntynyt mutta ovat jo ennestään jotain kautta tuttuja tai sidoksissa, eivät täysin tuntemattomia jotka ilmestyvät ja häviävät yöhön parin tunnin jutustelun jälkeen. Opiskelukaveri, kämppäkaverin kaveri, opiskelukaverin poikaystävän sukulainen....

Tapasin vaimoni kadulla sillai romanttisesti että hän ajoi autolla minun päälleni. Minut vietiin sairaalaan, tuli sinne omantuntonsa ajamana katsomaan, tuli toistekin ja nyt ollaan oltu vuosia jo naimisissa. Tuntui jotenkin että se oli kohtalo.
Kyllä, uskallan istua hänen kyytiinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja m40+:
Tapasin vaimoni kadulla sillai romanttisesti että hän ajoi autolla minun päälleni. Minut vietiin sairaalaan, tuli sinne omantuntonsa ajamana katsomaan, tuli toistekin ja nyt ollaan oltu vuosia jo naimisissa. Tuntui jotenkin että se oli kohtalo.
Kyllä, uskallan istua hänen kyytiinsä.

Kyllä tota voi jo sanoa kohtaloksi.... 8-D

Työpaikalla. Mies oli tahollaan kihloissa ja minäkin seurustelin. Mutta ei siinä auttanut muiden itkut ja kiukuttelut. Vuoden päästä tapaamisesta mentiin naimisiin ja ollaan oltu jo 21 v onnellisesti yhdessä.

Todella monen olen tavannut bileissä. Siis koti- tai muissa erikoisbileissä, en juuri baarissa. Yleensä ne ovat naulinneet silmänsä minuun jo saapuessani paikalle. Kotibileissä on se hyvä puoli, että voi hyvin tehdä vaikutuksen ja sitten vielä pääsee hyvin juttusille.

Kyllähän sitä monenlaisia ehdokkaita on tavattu etenkin baarissa, mutta myös kerran sukulaisen häissä... Mutta ehdokkaiksi jäivätkin. Kaikki kolme seurustelukumppaniani olen tavannut chatissa, ja tämä viimeinen heistä oli ns. sielunkumppani meikäläiselle. Yhdessä oltu neljä vuotta, naimisissa puoli vuotta.

Tavattiin kotipaikkakuntani naapurini eli nyk. opiskelukaverin tuttavan luona jatkoilla ja kuunneltiin repeatilla musavideoita aamuyö samalla kun talon omistaja sammui vessaan ja toiset menivät nukkumaan ;) Ei meistä vielä silloin tullut paria, yli vuosi sitten, mutta erinäisten mutkien kautta nyt ollaan jo toisessa tilanteessa kovasti edeten.

Edelliset miehet olen tavannut yleensä baareissa tai bileissä. En ole nettitreffityyppiä enkä osaa tutustua missään harrastuksissakaan.

Yhteistyössä