G:missä tapasit miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt nyt

Vieras
Niin,kerrotaan nyt missä kukakin on tavannut miehensä :)

IRL(in real life) vai netissä ja millaisissa olosuhteissa...

Minä tapasin omani (ex)poikaystävän luona eka kerran ja heti huomasin kuinka mukava poika siinä olikaan.Jokunen viikko pyörittiin samoissa porukoissa ja kun tämä (ex)poikaystävä kohteli minua kaltoin,tämä kaveri tuli ja sanoi minulle että ansaitsen parempaa ja auttoi minut ulos huonosta suhteesta,samalla lähestyimme toisiamme ja pian huomasimme että voimme olla toisillemme se oikea.Nyt jo 13v kuljettu yhteistä taivalta :heart:

Kalliossa. Halusin viettää iltaa yksinäni, enkä todellakaan ollut seuranhakumatkalla. Seuranhakumatkani sijoittuivat enimmäkseen keskustan alueelle.
Pitkäaikainen kihlaukseni oli päättynyt kolme kuukautta aikaisemmin ja olin lyönyt jo hanskat tiskiin ihmissuhdeyritelmien osalta. Olin Kallionkierroksen tarpeessa...

Ensimmäisen mieheni 7-luokalla koulussa, toinen oli töissä vartijana. Tämä nykyinen (joka toivottavasti jää rinnalle) oli uimarannalla lastensa kanssa.... Vanhimmat lapsemme olivat kyllä samalla luokalla, sieltä se oli mut alkujaan jo bongannu...

Isäntä on melkein naapurinpoika :D Ihan ekaa kertaa tavattiin n. 10-vuotiaina, kun hypimme samaa hyppynarua, mutta silloin meidän välillämme ei vielä ollut kipinöitä. Mutta sitten viisi vuotta myöhemmin paikallisella nuorisotalolla alkoi rakkaustarinamme, joka kestää edelleen :heart:

Seurakunnassa varmaan näin ekoja kertoja. Se kuulemma ihastu muhun jo lastenleirillä. Mä huomasin vaan, että se on ujo poika. se sano, että ajoi aina pyörällä kaikkiin jumalanpalveluksiin, kun toivo, että ois nähnyt mut. :D Myös talvisin.

Samat kaverit olleet vuosia mut en ollut mieheen kiinnittänyt huomioo ja sitten mun paras ystävä sattui seurustelemaan tän mun miehen kanssa jolloin ekan kerran miehen kunnolla nähdessäni ihastuin sen silmiin. En sillon tehnyt asioille mitään mutta kun ystävä ja mies erosivat toisistaan niin siitä kaksi viikkoa erinäisten sattumien kautta alkoi mun ja miehen yhteinen taival :heart: Ystäväkin on vielä elämässäni vaikka alku olikin vaikeaa. :)

4-luokalla,kun menin uuteen kouluun. Varsinainen rakkaustarinamme alkoi vasta yläasteella, mutta päättyi vähäksi aikaa. Muutama vuosi yläasteen jälkeen tiemme löysivät taas uudelleen ja siitä lähtien on yhdessä oltu. About 12 vuotta, joista puolet naimisissa ja kipinää löytyy edelleen.

Oltiin eka luokalla samalla luokalla. Eikä yhtään tultu toimeen, pahimmat tappelupukarit..Sitten useempi vuos väliin ennen ku tavattiin uudestaan ku omat kaverit alko seukkaileen keskenään. Nyt yhessä jo 13v

Isoveljen ex-anopin keittiössä. Järkätty juttu mikä ei ottanut tulille ekaan vuoteen, vaan hyvä hyvä ystävyys siitä kehkeytyi mikä sitten alkoi lämmetä rakkaudeksi.

Yhteistyössä