G: missä vaiheessa kieroa hermot tiukilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mäpä

Vieras
Pientä gallupin tynkää... Kaveripiirissä on keskusteltu asiasta, ja osalla on hermot kireällä ovulaation paikkeilla, kun taas osa ei huomaa mitään eroa. Itsellä hermot tiukilla juuri ennen kuukautisten alkua.

Miten teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Viikko ennen menkkoja, eli just nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei tarvitse paljoa, kun jo sauhuaa :(

Täällä kans just nyt pinna kireellä, siks sainkin päähäni tän gallupin pistää pystyyn :) Ärsyttää kyllä ihan kympillä nyt kaikki taas, onneks kohta lapset voi laittaa nukkumaan ja pääsee lepuuttaa hermoja salkkareiden ääressä :D

No viikko ennen. Ja siitä sitten siihen h-hetkeen. Ihan hyvällä tuulella saatan olla, kunnes yhtäkkiä joku pikku juttu vetää hermot ihan kireelle.
Oviksen aikaan olen levoton kuin mikä, varsinkin jos syystä tai toisesta en silloin pääse petihommiin:)

mulla alkoi viime perjantaina menkat parin vuoden tauon jälkeen.. |O tai ehti ne kerran tulla esikon jälkeen, kun tulinkin taas raskaaksi, en tykkää kyllä.. paljon mieluummin oisin ilman menkkoja! :/

Mä luulen, et mä oon kanssa kiukkuisin noin viikko ennen menkkojen alkamista.. :whistle:

Täällä hermot kireimmillään oviksen aikaan, mikä musta outoa, kun eikö silloin pitäis olla himoikkaammillaan ja "ihanimmillaan", että sais siltä mieheltä? :D Ja varsinkin, jos mies onnistuu oviksen aikaan oleen hieman epähuomaavainen, niin tuntuu kuin sota syttyis! Oviksen jälkeen seesteinen mieli, kunnes pari päivää ennen menkkoja hermot kireellä hedarin vuoksi.. Nyt kakkonen toiveissa ja epäilen, että ovis oli viime la. Seksiä ennen sitä ke-to välisenä yönä puolen yön aikaan.. oiskohan simpat jaksanut lauantaille?? Nyt tissit arat, vatsa turvonnut, nuha ja lämmöt koholla.. samoja oireita kuin ekankin kanssa..

Yhteistyössä