G: MITÄ EROA?! (turvakaukaloista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vpi

Jäsen
18.11.2009
136
0
16
Mitä muuta eroa on Britaxin Baby Safe Plus -10 kaukalolla ja Britax Baby Safe Plus SHR -10 kaukalolla?, muuta kuin hinta, Baby Safe Plus -10 maksaa 129e ja Baby Safe Plus SHR -10 maksaa 159e... Eroja?!

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No oisit itse googlettanut. Se kalliimpi käy suoraan travelsystemiin, kun taas halvempi vaatii adapterin.

Mutta ei ole tulossa vaunuihin adapterilla, mitä muita eroja?, kumpiinkin käy isofix jalusta, mutta onko itse kaukalossa muita eroja?

SHR:ssä on pikanappi sitä varten, että sen kiinnittää tiettyihin yhteensopiviin matkiksiin adaptereilla. Siis tästä napista painamalla (kahvassa keskellä) kaukalo irtoaa adaptereista. Tietääkseni sen saa adaptereista irti muutoinkin, mutta vaatii silloin normaalisti kahta kättä. Eli tästä kannattaa maksaa vain jos aiot ostaa jotkut tällaiset tietynmalliset yhteensopivat matkikset. Moniin muihinkin matkiksiin kaukalon saa kiinni, matkiksien turvakaaren varaan, eli kovin oleellinen lisäominaisuus tuo ei ole. Eipä se toki paljoa maksakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No oisit itse googlettanut. Se kalliimpi käy suoraan travelsystemiin, kun taas halvempi vaatii adapterin.

Mutta ei ole tulossa vaunuihin adapterilla, mitä muita eroja?, kumpiinkin käy isofix jalusta, mutta onko itse kaukalossa muita eroja?

Ei muuta eroa.

Yhteistyössä